کی‌روش: شاهد یک شکست احساسی مقابل ژاپن بودیم/ مسئولیت باخت را می‌پذیرم/ الان پایان کار اینجا است

19:55 - 08 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ادامه شاهد یک شکست احساسی مقابل ژاپن بودیم و به آنها تبریک می‌گویم چون استحقاق حضور در فینال را داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به امارات، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم ملی ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*مهمترین مسئله این بود که یک مسابقه بسیار رقابتی را مشاهده کردیم.

*در این بازی در نیمه اول تعادل وجود داشت. بازی متعادل بود تا اینکه یک اشتباه ساده و مظلومانه از طرف بازیکنان من اتفاق افتاد. بازیکنان منتظر تصمیم داور برای اعلام یک خطا بودند که این اشتباه شد و بعد از آن تیم از لحاظ احساسی کاملا بر هم ریخت.

*در ادامه شاهد یک شکست احساسی بودیم. در ادامه بازی شاهد یک تیم در زمین بودیم که آن تیم ژاپن بود. بهترین تیم امشب توانست به گل برسد. به آنها تبریک می‌گویم استحقاق حضور در فینال را داشتند. 

*فکر نمی‌کنم افراد زیادی باشند که بخواهند به حرف من گوش دهند. الان زمان این نیست که بعد از این بازی این حرف‌ها را بزنیم.

*الان پایان کار اینجا است. زمان این است که تقدیر خودم را تقدیم مردم ایران بکنم که توانستم در این 8 سال مربی این بازیکنان و این تیم باشم. برای تک تک آنها بهترین آرزوها را دارم. استحقاق آنها بهترین‌ها است. آنها اعتبار کسب کردند.

*به عنوان مربی راه خودم را رفتم و مهمترین مطلب برایم این بود.

*نقش من در بازی امشب مثل 8 سال گذشته بوده است. مسئولیت کامل را برای اتفاقاتی که درون زمین افتاد می‌پذیرم اما دوست دارم از شما بپرسم نقش شما در هشت سال گذشته چه بود. نقش شما سکوت بود اما من درون زمین برای تیم ملی شما جنگیدم.

* آینده بسیار خوبی برای فوتبال ایران می‌بینم به این خاطر که پایه‌های خوبی برای فوتبال ایران برقرار شده است.

*در هشت سال آینده هر کسی سرمربی تیم ملی باشد همین بازیکنان را انتخاب خواهند کرد و مهمترین مطلب میراثی هست که باقی مانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *