امروز؛ تهران بارانی می‌شود/ سامانه بارشی جدید از یک شنبه وارد کشور می‌شود

14:21 - 05 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۸۳۶۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: عصر امروز در دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد، اما فردا هوا مجددا آرام خواهد بود و سامانه جدیدی روز یکشنبه از غرب وارد کشور خواهد شد.

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره وضعیت جوی چند روز آینده اعلام کرد: از بعدازظهر امروز جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز بخش‌هایی از شمال غرب و همچنین پاره‌ای از مناطق در استان‌های بوشهر و فارس بارش پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. در سایر نواحی کشور آسمانی صاف انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا شنبه اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت، اما روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران در غرب و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه این سامانه در نوار غربی کشور تقویت شده و دامنه فعالیت آن بخش‌هایی از شمال غرب، شمال و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش باران و برف در ارتفاعات را به دنبال دارد.

وظیفه در ادامه گفت: هوای تهران امروز صاف به تدریج افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده و کمترین و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۹ و صفر درجه سانتیگراد اعلام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *