شاخص 2 هزار پله عقب نشینی کرد/ بازار در دست خریدارن حقیقی+نمودار

4:00 - 05 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۷۸۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در اولین هفته بهمن ماه شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با اُفت ۲ هزار و ۶۵۳ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۹۴۰ واحدی صعود کرد و معاملات بازار این هفته در دست خریداران حقیقی بود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، طی اولین هفته بهمن ماه بورس تهران امروز هم پای بازارگردان‌ها شاهد تقویت تقاضا در اغلب نمادهای معاملاتی به ویژه گروه تجهیزاتی‌ها،‌ معدنی‌ها و شکل‌گیری دوباره صف خریدهای پرحجم در گروه بانک‌ها بود که رفتار اصلی بازار مبتنی بر تحلیل‌های تکنیکال حرکت می‌کرد.
 
بازار سهام با تقویت تقاضا در برابر عرضه سهام در حالی نظاره‌گر بازگشت قیمت‌ها پس از اصلاح کوتاه‌مدت در گروه پیش‌رو به ویژه در گروه بانک‌ها، لیزینگی‌ها و گروه پیمانکاری و تجهیزات بود که همچنان تک‌سهم‌ها در گروه‌های سیمانی، ساختمانی‌ها و دارویی‌ها در کنار شرکت‌های  غذایی و شوینده با اقبال بورس‌بازها روبه‌رو بود.

بر این اساس شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۵۳۶ واحدی به پله ۱۶۶ هزار و ۱۳۱ واحدی رسید.

در ادامه و در ۳۰ روز از دی ماه شاخص بورس اوراق بهادار تهران با توقف رشد روز نخست هفته بیش از ۵۵۹ واحد اُفت کرد و به پله ۱۶۵ هزار و ۵۷۴ واحدی رسید.

همچنین در اولین روز بهمن ماه شاخص بورس با اُفت بیش از ۳ هزار و ۶۵۲ واحدی به پله ۱۶۱ هزار و ۹۲۲ واحدی رسید.

در ادامه تغییرات شاخص بورس اوراق بهادار تهران در هفته ابتدایی بهمن ماه، معاملات دومین روز از بهمن ماه با رشد بیش از ۸۸۳ مواجه شد و در پله ۱۶۲ هزار و ۸۰۵ واحدی ایستاد.

این در حالی است که شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات سومین روز از بهمن ماه با رشد بیش از ۱۳۵ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۹۴۰ واحدی صعود کرد.

گفتنی است، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با اُفت ۲ هزار و ۶۵۳ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۹۴۰ واحدی رسید.
 
+نمودار


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *