دلفی: در بازی با تاجیکستان روی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم/ با قطری بازی داریم که برای خودش اَبرقدرتی است

12:15 - 30 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۹۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال امید گفت: بازی با کویت را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل اول برسیم، اما در بازی با تاجیکستان روی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی ، یونس دلفی، بازیکن تیم امید کشورمان درباره پیروزی تیم امید ایران مقابل کویت در تورنمنت قطر اظهارداشت: بازی با کویت را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل اول برسیم، اما در بازی با تاجیکستان روی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم. در هر صورت این اتفاقات پیش می‌آید و فوتبال، بازی اشتباهات است.

وی افزود: در بازی با کویت هدف‌مان این بود که اشتباهات دیدار نخست را تکرار نکنیم و شکست مقابل تاجیکستان را جبران کنیم. در بازی پایانی با قطر هم به دنبال برد هستیم تا این تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم. شاید نتوانیم قهرمان شویم، اما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدواریم کویت در بازی آخر تاجیکستان را شکست دهد تا ما قهرمان شویم.

مهاجم تیم امید ایران تصریح کرد: ما با قطری بازی داریم که میزبان مسابقات است و برای خودش اَبرقدرتی است. تلاش می‌کنیم خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. به طور کلی بازی‌های بین‌المللی از لحاظ تاکتیکی و روحی کمک زیادی به بچه‌ها می‌کند. خدا را شکر قطر امکانات خوبی دارد و همه چیز در این اردو عالی است و روال خوبی را طی می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *