لیورپول به سختی از سد کریستال‌پالاس گذشت/ صعود منچستریونایتد به رده پنجم

20:34 - 29 دی 1397
کد خبر: ۴۸۶۷۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در شبی که سرخپوشان مرسی‌ساید بر کریستال‌پالاس غلبه کردند، شیاطین سرخ نیز با گذر از سد یاران علیرضا جهانبخش به رده پنجم لیگ برتر صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (شنبه) با برگزاری ۶ بازی همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدار‌ها لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۴ بر ۳ کریستال‌پالاس را از پیش‌رو برداشت و با ۶۰ امتیازی صدرنشینی خود را استحکام بخشید.

محمد صلاح (۴۶ و ۷۵)، روبرتو فیرمینو (۵۳) و سادیو مانه (۳+۹۰) برای لیورپول و آندرس تاونسند (۳۴)، جیمز تامکینس (۶۵) و مکس می‌یر (۵+۹۰) برای کریستال‌پالاس در این دیدار گلزنی کردند. همچنین جیمز میلنر از لیورپول در دقیقه ۸۹ از زمین بازی اخراج شد.

منچستریونایتد هم در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۲ بر یک برایتون را شکست داد تا ضمن گرفتن انتقام شکست بازی رفت در نیم‌فصل اول، با ۴۴ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. برای شیاطین سرخ در این دیدار پل پوگبا (۲۷- پنالتی) و مارکوس رشفورد (۴۲) گلزنی کردند. تنها گل برایتون را هم پاسکال گراس (۷۲) به ثمر رساند.

برایتون در این بازی علیرضا جهانبخش را به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در اختیار نداشت.

در سایر دیدار‌های بزگزار شده عصر امروز هم نتایج زیر رقم خورد:

بورنموث ۲ - وستهام صفر

نیوکاسل ۳ - کاردیف‌سیتی صفر

ساوتهمپتون ۲ - اورتون یک

واتفورد صفر - برنلی صفر

همچنین از ساعت ۲۱ امشب در مهمترین بازی هفته آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای چلسی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام به ترتیب با کسب ۵۷، ۵۳ و ۴۸ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *