کسانی که می‌گفتند «اروپا، ایران را به آمریکا ترجیح می‌دهد» سواد سیاسی و دیپلماتیک‌ خودشان را مرور کنند/ منافع اروپا در همکاری با آمریکا خلاصه می‌شود

11:51 - 25 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۴۲۵
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کسانی که به این دل بسته بودند اروپا، بین ایران و آمریکا، کشور ما را انتخاب می‌کند، باید سواد سیاسی و دیپلماتیک خودشان را قدری مرور کنند. شاید از بچه‌های مدرسه‌ای هم می‌پرسیدیم حتما پاسخ‌شان این بود که اروپایی‌ها دلیلی ندارند آمریکا راکنار بگذارند و ایران را انتخاب کنند.
کوشکی در گفتگو با میزان:محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تعلل اروپایی‌ها نسبت به برجام بیان کرد: منافع اروپایی‌ها در همکاری با آمریکا خلاصه می‌شود و همکاری با آن‌ها برایشان سودآورتر از ایران است.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد که اروپایی‌ها بخواهند ایران را به آمریکا ترجیح دهند.
 
کوشکی یادآورشد: اروپا باید بین ایران و آمریکا یکی را انتخاب می‌کرد، خب آنها به‌خاطر منافع‌شان، آمریکا را انتخاب کردند. چرا باید ایران را انتخاب کنند؟

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: کسانی که دل بسته بودند اروپا، بین ایران و آمریکا، کشور ما را انتخاب می‌کند، باید سواد سیاسی و دیپلماتیک شان را قدری مرور کنند و گرنه شاید از بچه‌های مدرسه‌ای هم می‌پرسیدیم اروپا بین ایران و آمریکا کدام کشور را انتخاب می‌کند، حتما پاسخ‌شان این بود که اروپایی‌ها دلیلی ندارند آمریکا راکنار بگذارند و ایران را انتخاب کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *