دالیچ جانشین زاکرونی در تیم ملی امارات می‌شود؟/ دوئل احتمالی رفیق برانکو با کی‌روش

18:31 - 19 دی 1397
کد خبر: ۴۸۳۹۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است سرمربی تیم ملی کرواسی جانشین زاکرونی در تیم ملی امارات شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در آستانه بازی فردا (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال امارات مقابل هند در هفته دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، سایت «نشنال» امارات گزارش داد؛ آلبرتو زاکرونی در آستانه اخراج شدن از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امارات است و گفته می‌شود مسئولان اتحادیه فوتبال امارات در حال مذاکره با زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی که سابقه هدایت تیم العین امارات را هم دارد، هستند.

اماراتِ میزبان، شروعی ناامیدکننده در مسابقات جام ملت‌ها داشت و در اولین بازی خود در گروه A این رقابت‌ها به زحمت به نتیجه تساوی یک بر یک مقابل بحرین دست یافت.

اتحادیه فوتبال امارات البته مذاکره با دالیچ را تکذیب کرده است. قرارداد کنونی زاکرونی با اماراتی‌ها در پایان مسابقات جام ملت‌ها به پایان خواهد رسید اما اگر تیم امارات در دومین بازی خود در این رقابت‌ها عملکرد خوبی نداشته باشد ممکن است دالیچ جانشین زاکرونی می‌شود. اگر امارات از گروه خود صعود کند احتمال دارد در مراحل حذفی به مصاف تیم ایران برود و در این صورت دوئل کی‌شو و دالیچ جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

دالیچ در حالی شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی امارات مطرح شده که در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد تیم ملی فوتبال کرواسی را به عنوان نایب‌قهرمانی برساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *