هر تصمیمی در مورد حضورم در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک را می‌پذیرم/ از هیچ کاندیدایی برای ریاست فدراسیون هندبال حمایت نکردم

10:35 - 18 دی 1397
کد خبر: ۴۸۳۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
علیرضا رحیمی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: هر تصمیمی که در خصوص حضورم در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گرفته شود را می‌پذیرم.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که گفته می‌شود طبق اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک وی نمی‌تواند عضو هیئت اجرایی این کمیته باشد، اظهار داشت: من هم این خبر را شنیده‌ام اما از صحت و سقم آن بی‌اطلاع هستم. چنین چیزی را هم در اساسنامه جدید ندیده‌ام. البته من در جلسه قبلی هیئت اجرایی حضور نداشتم و اگر چیزی به اساسنامه جدید اضافه شده باشد من از آن بی‌اطلاع هستم.

وی ادامه داد: با این حال هر تصمیمی که در خصوص حضورم در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گرفته شود می‌پذیرم. در خصوص اساسنامه جدید هم به دلایلی صحبت نمی‌کنم.

رئیس سابق فدراسیون هندبال در مورد این که انتخابات آتی این فدراسیون را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: باید منتظر بود تا اسامی نهایی کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال منتشر شود و پس از آن می‌توان بهتر در این خصوص اظهارنظر کرد.

رحیمی درباره شایعه‌ای مبنی بر حمایت وی از علیرضا پاکدل، کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال، اظهار داشت: من تا این لحظه از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم. کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال را همه می‌شناسند و نیازی به حمایت من از فرد خاصی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *