بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع تولید

9:49 - 08 دی 1397
کد خبر: ۴۸۰۱۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌‎الاسلام والمسلمین قدرتی به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری قزوین از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع و مشکلات تولید بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین از  واحدهای صنعتی و تولیدی (سایت پسماند محمدآباد، شرکت سیمین تاک، کشت و صنعت طبیعت رامند و شرکت به سم) در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع و مشکلات تولید بازدید کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع و مشکلات تولید

 

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در حاشیه این بازدید گفت: دستگاه قضا در راستای کمک به حل مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از همه ابزار‌ها و اختیارات قانونی پیش بینی شده استفاده می‌کند.


وی اظهار داشت: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است باید همه مسئولان بیش از پیش در رفع مسایل و مشکلات تولید توان خود را به کار بگیرند.

 

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع و مشکلات تولید
رئیس کل دادگستری قزوین با اشاره به موضوع مالکیت و جانشینی بانک‌ها در برخی واحد‌های بدهکار خاطرنشان کرد: باید وضعیت این واحد‌ها هرچه زودتر تعیین و تکلیف شده و زمینه فعالیت و احیای صنایع اینچنینی در کم‌ترین زمان ممکن فراهم شود.


حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تاکید کرد: در کنار برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و رسیدگی به پرونده‌های مالی، تلاش می‌شود تا در چارچوب اختیارات قانونی نسبت به حل و فصل هرچه زودتر مسایل حقوقی و قضایی واحد‌ها اقدام شود تا صنایع با قوت بیشتر به تولید و اشتغالزایی بپردازند.

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع و مشکلات تولید


مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: برخی مشکلات واحد‌های تولیدی که دارای مسایل پیچیده هستند نیز در جلسات اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مطرح خواهند شد تا در خصوص آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.


وی بیان داشت: بازدید از واحد‌های تولیدی و گفت‌وگوی چهره به چهره با صاحبان صنعت به مدیران برای تصمیم گیری بهتر در جهت کمک به بخش تولید کمک می‌کند.


گفتنی است: شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا با ۱۳۸ هکتار مساحت، ۵۵ واحد فعال و ۴۰ واحد راکد و ۴۰ طرح در دست ساخت دارد. سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی تاکنون ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند. در این شهرک صنعتی ۲ هزار نفر مشغول به کار هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *