ورود خودرو‌های شخصی به خط ویژه، سبب کاهش سرعت اتوبوس‌ها می شود

15:45 - 03 دی 1397
کد خبر: ۴۷۸۷۵۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پیمان سنندجی گفت: ورود موتورسیکت‌ها و خودرو‌های شخصی به خط ویژه به شدت بر روی کاهش سرعت اتوبوس‌ها تاثیر می‌گذارد و این مسئله باعث افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه شده و در نتیجه شاهد ترافیک مسافران در داخل ایستگاه‌ها هستیم.

به گزارش گروه جامعه ، مدیر عامل اتوبوسرانی تهران، درباره حرکت خودرو‌ها در خط ویژه گفت: خط ویژه بر اساس شاخص‌های ترافیکی و برای کم کردن ترافیک مسافرانی که مایل هستند از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس استفاده کنند، در سطح شهر تهران ایجاد شده است.

پیمان سنندجی با بیان اینکه اگر قرار باشد خودرو یا موتور سیکلتی وارد خط ویژه شود، دیگر چه تفاوتی میان خطوط عادی و خط ویژه وجود دارد، اظهار نمود: متاسفانه ورود موتورسیکت‌ها و خودرو‌های شخصی به خط ویژه به شدت بر روی کاهش سرعت اتوبوس‌ها تاثیر می‌گذارد و این مسئله باعث افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه شده و در نتیجه شاهد ترافیک مسافران در داخل ایستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه خطوطی همچون ابتدای میرداماد تا سر نیایش، از ابتدای صدر تا سید خندان و همچنین خط ویژه اتوبان امام علی مکان مورد علاقه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها برای ورود به خط ویژه است، گفت: متأسفانه حجم زیادی از پیام‌های شکایات رانندگان اتوبوس مربوط به وارد شدن خودرو‌های شخصی به داخل خط ویژه است.

سنندجی افزود: در جلسات مختلف با پلیس بار‌ها عنوان کرده‌ایم که ورود خودرو‌ها به خطوط ویژه مشکل‌زا شده است، علاوه براینکه گلایه خود را مکتوب اعلام کرده‌ایم؛ اما باید بگویم که نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک حضور دارد و به صورت آنلاین تصویری متوجه می‌شود که ورود خودرو‌های شخصی سبب چه مشکلاتی در سیستم اتوبوسرانی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *