دادستان مرکز استان مازندران: وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان در پارک‌های شهر ساری باید اصلاح شود

12:05 - 30 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۰۷۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان مازندران: وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان در پارک‌های شهر ساری باید اصلاح شود
دادستان مرکز استان مازندران از وضعیت خدمات رسانی نامناسب به شهروندان در پارک‌های سطح شهر ساری انتقاد کرد و گفت: شهرداران مناطق شهر ساری باید نسبت به ارائه خدمات مناسب به شهروندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و وضعیت پارک‌های شهر ساری اصلاح شود چرا که برخی از پارک‌ها امکانات اولیه را هم ندارند.

خبرگزاری میزان - محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در بازدید از وضعیت پارک های شهر ساری، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان در پارک‌های سطح شهر مطلوب نیست و مردم در مراجعه به برخی پارک‌ها از امکاناتی اساسی و اولیه مانند نور مناسب و سایر خدمات بی‌بهره هستند‌.

دادستان مرکز مازندران تاکید کرد: شهرداران مناطق ساری باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مطلوب، رضایت مردم را کسب کنند.

کریمی در پی این بازدید میدانی و مشاهده وضعیت نامناسب پارک‌ها، توضیحات لازم را از شهرداران مناطق ساری خواستار شد و دستورات لازم جهت خدمات‌رسانی بهتر را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در ادامه با هدف نظارت میدانی بر عملکرد کلانتری‌ها و پایش نحوه خدمت‌رسانی به مردم، به صورت سرزده از کلانتری‌های مرکز استان نیز بازدید کرد.

کریمی در این بازدیدها، در جریان نحوه خدمات‌رسانی به مردم و رسیدگی به شکایات مراجعان قرار گرفت و دستورات و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان کلانتری‌ها صادر کرد.

دادستان مرکز مازندران در بازدید از بخش‌های مختلف کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها، بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌ به شکایت های مردم، همچنین مواردی مانند حضور به‌موقع در صحنه جرم و گشت‌زنی شبانه تأکید کرد.

دادستان مرکز استان مازندران به درخواست‌ها و مشکلات برخی افراد که در دادسرا حضور داشتند نیز رسیدگی و به ضابطان قضایی توصیه کرد با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به کار گیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *