امضای تفاهم‌نامه هویت‌گذاری کلنی‌های زنبور عسل در کشور

17:12 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
امضای تفاهم‌نامه هویت‌گذاری کلنی‌های زنبور عسل در کشور
تفاهم‌نامه هویت‌گذاری کلنی‌های زنبور عسل در قالب شماره‌گذاری و ثبت مشخصات کندو‌های فعال در کشور بین معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امضا و مبادله شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم حسن‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، زمینه توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در حوزه دام بیش از پیش فراهم می‌شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست، ضمن تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در جهت توسعه همکاری‌های مشترک گفت: با توجه به همکاری‌های مشترک در سنوات قبلی و نظر به تغییر برخی شرایط کاری، ضروری است با همکاری طرفین، در سیاست‌های اجرایی، ضوابط و مقررات و رویه‌ها با توجه به شرایط جدید تجدید نظر لازم صورت گیرد.

ساماندهی عوامل اجرایی هویت‌گذاری کلنی زنبور عسل، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، تهیه و نظارت بر نصب پلاک توسط عوامل پلاک‌کوبی و ثبت اطلاعات در سامانه هویت دام، پیگیری و بررسی مشکلات احتمالی در خصوص عملیات اجرایی پلاک‌کوبی و ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری برای شبکه‌سازی پیمانکاران از جمله تعهدات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *