توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران

10:50 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۷۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر و استان تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه توزیع می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران، محمد صائبی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، سید عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران و سایر اعضای ستاد در استانداری تهران برگزار شد، با تقدیر از همکاری مدیریت شبکه تهران در مورد اطلاع رسانی‌های حوزه انتخابات، این اقدام را مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سه برنامه «سلام تهران»، «تهران ۲۰» و «صف اول» به صورت اختصاصی به برگزاری انتخابات پرداختند و با این اقدام گام مؤثری در جهت اطلاع‌رسانی به مردم برداشت شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از توزیع کارت تردد مخصوص خبرنگاران، جهت پوشش رسانه‌ای انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: پس از احصای اسامی خبرنگاران، کارت‌های تردد تهیه شده و از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

صائبی بر ضرورت تداوم اطلاع‌رسانی در حوزه اقدامات ستاد انتخابات از طریق فضای مجازی و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی تاکید کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این مورد انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *