رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پوچتینو: سرمربیگری منچستریونایتد؟ چنین شایعاتی همیشه مطرح است

22:14 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۱۹۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی آرژانتینی تاتنهام ترجیح داد در خصوص شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد اظهارنظر نکند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مائوریسیو پوچتینو که پس از اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری شیاطین سرخ یاد کرده‌اند، در واکنش به این اخبار گفت: پس از نزدیک به پنج سال حضور در تاتنهام، شایعات زیادی در خصوص من مطرح است. نمی‌توانم پاسخی به این سئوال بدهم، چون چنین شایعاتی در حرفه ما همیشه مطرح است و اینکه در باشگاه دیگری چه اتفاقی افتاده به من مربوط نمی‌شود. من تمرکزم را روی تاتنهام گذاشته‌ام تا بهترین عملکردم را ارائه دهم چون برنامه بازی‌های فشرده‌ای پیش‌رو داریم.

سرمربی تاتنهام وقتی در ادامه با این پرسش روبه‌رو شد که «چه پیامی برای هواداران تاتنهام دارید؟» اظهار داشت: پس از نزدیک به پنج سال حضور در تاتنهام، دیگر چه می‌توانم بگویم؟ از همان روز اول نه‌‌‌تنها در مورد کادرفنی تیم، بلکه در مورد بازیکنان نیز شایعات زیادی مطرح بوده است. فوتبال امروز این شکلی است. من شایعات مثبت و منفی را می‌پذیرم. من نظرات مثبت و منفی را می‌پذیرم و این هم جزیی از حرفه ما است.

پوچتینو در پایان در تمجید از مورینیو خاطرنشان کرد: بهترین آرزو‌ها را برای مورینیو دارم. از اخراج ژوزه خیلی متأسف شدم، چون همانطور که شما می‌دانید من رابطه خیلی خوبی با او دارم. مورینیو دوست خوب من است و از اتفاقی که امروز افتاد، ناراحت شدم. تأکید می‌‌کنم که نمی‌توانم در مورد باشگاه‌ دیگر اظهارنظر کنم و تنها برای ژوزه بهترین آرزو‌ها را دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *