پاداش یک میلیاردی رئیس فدراسیون والیبال برای کسب سهمیه المپیک

تقوی: افرادی که برای منافع شخصی در تیم ملی حضور ندارند، پشیمان خواهند شد

13:22 - 18 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۹۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تقوی: افرادی که برای منافع شخصی در تیم ملی حضور ندارند، پشیمان خواهند شد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در صورتی که تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شود به هر یک از اعضای این تیم یک میلیارد تومان پاداش تعلق خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهوری نیز میهمان ویژه این تمرین بود.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان این تمرین و در گفتگو با بازیکنان حاضر در اردو، گفت: به اعضای کادر فنی و بازیکنان سختکوش خسته نباشید می‌گویم. این دقایق جز آخرین فرصت‌هایی است که می‌توانیم رودرو با هم صحبت کنیم. البته با بازیکنان فرد به فرد ارتباط دارم. از همه شما ممنونم که کنار فدراسیون در این روز‌های سخت ایستادید.

سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: میلاد عبادی پور بدون یک روز استراحت به تیم ملی اضافه شد. همگی با غیرت کنار هم هستید. می‌دانم که رویداد سختی پیش روست، اما من به این تیم ایمان دارم. برای من حضور در المپیک آمال و آرزو نیست، اما مردم می‌فهمند که شما جنگیدید.

وی خطاب به عبادی‌پور گفت: فرمانده تیم هستی و کار سختی داری. دوست دارم هر زمان که پسرت بزرگ شد، بگویید بابای من برای والیبال جنگید.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: مهم نیست نتیجه چه می‌شود، جایی برای حسرت نگذارید. برای مردم و خانواده خودتان بجنگید. همین که مردم از عملکرد تیم راضی باشند، برای ما کافی است. من خدمت‌گذار شما هستم، حتما کم و کسری هست از همه شما تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که برای حضور در تیم ملی پاداش در نظر گرفتیم، گفت:، اما یک پاداش دیگر برای شما در نظر گرفتیم و در صورتی که تیم ملی والیبال ایران موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مسابقات لیگ ملت‌ها شود، به هر یک از اعضای این تیم یک میلیارد تومان پاداش تعلق خواهد گرفت.

سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: قطعا شان و لیاقت بازیکنان تیم ملی والیبال بالاتر از این حرف‌ها است، اما این پاداش در حد توان فدراسیون است و انشاالله به محض بازگشت از مسابقات به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد. افرادی که منافع خود را به منافع ملی ترجیح دادند و برای منافع شخصی در تیم ملی حضور ندارند، قطعا پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *