«امنیت غذایی و غذای سالم»؛ از اولویت‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت در سال ۱۴۰۳

16:43 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۵۸۸
«امنیت غذایی و غذای سالم»؛ از اولویت‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت در سال ۱۴۰۳
نشست کارگروه تخصصی «امنیت غذا و تغذیه» با موضوع اجرایی شدن رهنمود‌های رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمود‌های رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

محمد اسماعیل مطلق، رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه امنیت غذا و تغذیه برگزار شد، گفت: به دستور رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت ۲ ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

وی گفت: در سال جاری فرصت طلایی حاصل شده است که با توجه به رهنمود‌های ریاست جمهوری، موضوعات مرتبط با قرار گرفتن غذای سالم در سفره مردم، اهتمام و تشریک مساعی درهمه دستگاه‌های ذینقش صورت پذیرد.

به گفته مطلق، «امنیت غذایی و غذای سالم» در اولویت برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *