گفت‌وگو|

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران: دستگاه قضا در کاهش ساختمان‌های ناایمن نقش مهمی داشته است

7:45 - 18 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۵۶۸
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران: دستگاه قضا در کاهش ساختمان‌های ناایمن نقش مهمی داشته است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دستگاه قضا مالکانی که به دلیل هزینه و یا مشکلاتی که با مستاجرانشان دارند، با ما همکاری نمی‌کردند را مجبور به همکاری کرده است و در کاهش ساختمان‌های ناایمن نقش مهمی داشته است.

قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با میزان درباره همکاری سازمان آتش نشانی تهران با دستگاه قضا برای ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن گفت: با همکاری شهرداری، قوه قضاییه و مالکان تعداد ساختمان‌های ناایمن از ۱۲۹ به ۷۱ رسیده، جلسات و کمیسیون‌های ایمنی برگزار شده و همراهی دستگاه قضا با ما واقعا نتیجه بخش بوده است چراکه قوه قضاییه مالکانی که به دلیل هزینه و یا مشکلاتی که با مستاجرانشان دارند، با ما همکاری نمی‌کردند را مجبور به همکاری کرده و در کاهش ساختمان‌های ناایمن نقش مهمی داشته است.

وی درباره عدم محاسبه سختی کار برای آتش‌نشانان پایتخت بیان کرد: محاسبه سختی کار برای همه آتش‌نشانان پایتخت از مصوبات مجلس شورای اسلامی نبوده که باید در مجلس اصلاح شود و در اختیار شهرداری نیست، اما ما پیگیر این مسئله هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه لایحه‌ای این موضوع نوشته شده و باید وزارت کشور آن را به مجلس بفرستد، افزود: زمان حل این مسئله دست ما نیست و ممکن است زمان‌بر باشد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *