گفت‌وگو|

اکبرپور: تساوی استقلال و تراکتور در این دیدار کسل کننده منطقی بود/ نظارتی روی لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر نیست

0:45 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۴۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اکبرپور: تساوی استقلال و تراکتور در این دیدار کسل کننده منطقی بود/ نظارتی روی لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر نیست
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار با تراکتور بازی جذابی نبود و به طبع آن نتیجه هم قابل قبول نبود، اما برای این کیفیت از مسابقه نتیجه‌ای جز تساوی قابل تصور نیست.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر قوتبال، اظهار داشت: بازی جذابی نبود و به طبع آن نتیجه هم قابل قبول نبود، اما برای این کیفیت از مسابقه نتیجه‌ای جز تساوی قابل تصور نیست. شرایط می‌توانست برای استقلال سخت شود، اما خوش شانس بودیم که جایگاه آبی‌پوشان در جدول تغییر نکرد.

وی ادامه داد: بازیکنان تراکتور خوب بازی کردند و با توجه به تغییر و تحولاتی که در کادرفنی این تیم رخ داد می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده حریف خطرناکی برای سایر تیم‌ها خواهند بود. مطهری یک مربی با طرز تفکر به روز است و ما خوش شانس بودیم که درست در مقطعی به مصاف آن‌ها رفتیم که هنوز به طور کامل هماهنگی لازم را پیدا نکرده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که تراکتور هم از نتیجه به دست آمده راضی است.

*کادرفنی استقلال باید روی انرژی و روحیه بازیکنان بیشتر کار کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بازیکنان استقلال خوب بودند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کادرفنی آبی‌پوشان باید روی انرژی و روحیه بازیکنان بیشتر کار کند. آبی‌پوشان در این بازی دوندگی کمی داشتند و در خلق موقعیت هماهنگی لازم وجود نداشت. این می‌تواند به خاطر جو موجود در ورزشگاه یادگار امام باشد. نکونام مربی کاردانی است و به خوبی می‌داند که ۵ بازی باقی مانده چقدر برای استقلال حساس خواهد بود. از ۵ بازی باقی مانده ۲ بازی بسیار حساس مقابل نساجی و فولاد خوزستان خواهیم داشت که باید با تمام قوا مقابل آن‌ها قرار بگیریم چرا که آن‌ها برای حفظ حضورشان در لیگ برتر و جلوگیری از خطر سقوط خطرناک خواهند بود.

*اصلاً نباید به نتایج گذشته ذوب‌آهن نگاه کرد

اکبرپور در ادامه درباره مسیر قهرمانی آبی‌پوشان و ۵ بازی باقی مانده لیگ برتر، بیان داشت: ۵ بازی باقی مانده برای استقلال در نوع خود ۵ فینال بزرگ است و هر امتیاز این ۵ بازی بسیار حساس و مهم خواهد بود. پرسپولیس به طور خطرناکی در تعقیب استقلال قرار دارد و شاگردان نکونام باید حواسشان باشد که تا به اینجا میلیون‌ها هوادار منتظر قهرمانی هستند و طی این ۲۵ هفته زحمات زیادی کشیده شده. ذوب‌آهن تیم خوبی است و اصلاً نباید به نتایج گذشته این تیم نگاه کرد چرا که کادرفنی باهوشی دارند و قطعاً استقلال را به خوبی آنالیز خواهند کرد. آبی‌پوشان باید راه‌های نفوذ به سمت دروازه ذوب‌آهن را شناسایی کنند و امیدوارم با برتری در این بازی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

*تبانی و اتفاقات قابل پیش‌بینی در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر اتفاق می‌افتد

سرمربی تیم فوتبال رخش خودرو تبریز در پایان درخصوص تیم تحت هدایتش خاطرنشان کرد: خداراشکر شرایط تیم خوب است و اکنون در رده سوم جدول لیگ دسته سوم در مرحله دوم هستیم. کمی ناداوری‌ها زیاد شده و تمرکز تیم‌ها را بر هم زده است. متأسفانه نظارتی روی لیگ دسته‌های پایین‌تر صورت نمی‌گیرد و اتفاقاتی در این لیگ‌ها در حال رخ دادن است که واقعاً در شأن فوتبال ما نیست. تبانی و اتفاقات از قبل پیش‌بینی شده در لیگ ما صورت گرفته و درگیری‌هایی که با داوران رخ می‌دهد، همه و همه نشان از این دارد که یک ناظر وجود ندارد و تیم‌ها شرایط سختی را در زمین مسابقه سپری می‌کنند. امیدوارم این وضع نابسامان بهتر شود و تیم‌ها در یک شرایط برابر و با قضاوت‌های شرافتمندانه به رقابت با یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *