باید مبارزه می‌کردم اما مشکلات خانوادگی باعث شد از استقلال جدا شوم/ مقایسه‌ شدن با تیام را درک نمی‌کردم

9:50 - 28 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای سابق استقلال گفت: من متوجه خیلی از موضوعات شده بودم، اما مقایسه شدن با تیام را درک نمی‌کردم.

الحاجی گرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره جدایی‌اش از استقلال، اتفاقات حضورش در این تیم و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

*با وجود استقبالی که از تو در استقلال شد، چرا روز‌های خوبی نداشتی؟

من برای اینکه با شرایط جدید آشنایی پیدا کنم، نیاز به زمان داشتم. خیلی دوست داشتم بهترین عملکرد را در استقلال به نمایش بگذارم و همه تلاشم را کردم، اما خب مشکلاتی پیش آمد که جدا شدم.

*آیا انتقاد‌ها باعث جدایی‌ات از استقلال شد؟

خیر، من باید مبارزه می‌کردم، اما همانطور که قبلا توضیح دادم، مشکلات خانوادگی باعث شد که تصمیم به جدایی بگیرم. از باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که شرایط من را درک کرد.

*قبول داری که نتوانستی انتظارات را در استقلال برآورده کنی؟

آیا شما آنالیز کرده‌اید که من چند بازی در ترکیب اصلی قرار داشتم؟ هر زمان به میدان رفتم سعی کردم بهترین نمایش را داشته باشم. من فقط چند بازی از ابتدا بازی کردم. یکی از بازی‌ها برابر سایپا در جام حذفی بود که پنالتی گرفتم و گل هم زدم.

*اما هواداران استقلال انتقاد زیادی از تو مطرح می‌کردند.

اتفاقا هوادارانی بودند که همیشه به من روحیه می‌داند، هیچ وقت لطف و محبت آنها را فراموش نمی‌کنم. طرفدارانی بودند که ناحق از من انتقاد کردند که من آنها را هوادار استقلال نمی‌دانم.

*مشکلی برای فسخ قرارداد با استقلال نداشتی؟

خیر، دلیلی ندارد مشکلی بوجود بیاید.

*مقایسه تو با مامه تیام چقدر در روحیه تو تأثیر منفی گذاشته بود؟

من متوجه خیلی از موضوعات شده بودم، اما این نوع مقایسه را درک نمی‌کردم. من برای فوتبال به استقلال آمده بودم نه چیز دیگری.

*از حضور در ایران چه تجربه‌ای بدست آوردی؟

این تجربه عالی بود و امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی در نیم فصل دوم کسب کند.

*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

آنها بهترین هستند. حضور هزاران هوادار در ورزشگاه فوق العاده بود، مخصوصا بازی با تراکتورسازی که هفته سوم و اولین حضورم برای استقلال بود. آنها به خوبی از تیم و من استقبال کردند. استقلال به طور حتم در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی کسب خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *