رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلنگ‌زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان آغاز شد

13:18 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۰۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کلنگ‌زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان آغاز شد
طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ زنی شد.

خبرگزاری میزان - در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولین، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ زنی شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان قوه قضاییه و بهره برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعین، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده هایشان فراهم سازد.

کلنگ‌زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان آغاز شد

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولین دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحد‌های مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد

 

کلنگ‌زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان آغاز شد.

گفتنی است، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل ۱۳۴۰ واحد مسکونی است.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *