از عملکردم راضی نباشم یا پیشنهاد خوبی نداشته باشم از بازیگری فوتبال خداحافظی می‌کنم/ مسئولان اصلی باشگاه نگذارند به سرنوشت نفت تهران دچار شویم

15:54 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۰۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایمان مبعلی، مربی - بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر از عملکردم در نیم فصل دوم راضی نباشم یا فصل آِینده پیشنهاد خوبی نداشته باشم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی می‌کنم.

ایمان مبعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود و شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه روند درمانی و آماده‌سازی خوبی را طی می‌کنم و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید تا 20 روز دیگر شرایط بازی کردن پیدا خواهم کرد. من در بازی با استقلال تهران مصدوم شدم و با نظر مدیریت باشگاه از نیمه دوم همان بازی به بوستانی در زمینه مربیگری و هدایت تیم کمک کردم.

وی افزود: من خودم همیشه به مربیگری علاقه داشتم هرچند که در این چند بازی متوجه شدم کار خیلی سختی است البته من شناخت کافی از بازیکنان تیم‌مان دارم و با وجود مشکلات زیادی که داریم در دو بازی اخیر خود مقابل سایپا و سپاهان عملکرد خیلی خوبی داشته و حتی مستحق برد بودیم.

مربی - بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان این فصل از دنیای بازیگری حرفه‌ای در فوتبال خداحافظی می‌کند، تاکید کرد: من به مربیگری علاقه دارم و مدرک C را گرفته‌ام و در تابستان قصد دارم مدرک B راهم بگیریم. اینطور هم نیستم که بگویم باید حتما با سرمربیگری یک تیم حتی در لیگ یک یا دو شروع کنم چون همه چیز بستگی دارد به شرایط آن روز و حتی بدم نمی‌آید در کنار یک سرمربی باتجربه چیزهای جدیدتری یاد بگیرم. البته حاضر هم نیستم در هر تیمی و در هر شرایطی هم مربیگری کنم.

وی ادامه داد: در مورد خداحافظی هم باید بگویم اگر از عملکردم در نیم فصل دوم راضی نباشم یا فصل آِینده پیشنهاد خوبی نداشته باشم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی می‌کنم.

مبعلی درمورد کسر 6 امتیاز از باشگاه استقلال خوزستان توسط فیفا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تاکید کرد:  ما برای تک تک امتیازات‌مان زحمت کشیدیم و یک تیم خیلی بزرگ نیستیم که بگوییم کسر 6 امتیاز اهمیت چندانی ندارد و با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات کارمان برای بقا خیلی سخت شده اما غیر ممکن نیست. در واقع کار ما با تیم‌های دیگر لیگ برتری در این فوتبال پرحاشیه جنگ دارا و ندار است.

وی افزود: متولی اصلی باشگاه ما گروه ملی فولاد است که همه می‌دانند درحال حاضر با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم و مسئولان اصلی باشگاه اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند این همه جوان مستعد را معطل خود نکنند و نگذارند تیم به سرنوشت نفت تهران دچار شود بنابراین یا با برگزاری مزایده امتیاز آن را واگذار کنند یا تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان قرار دهند.

مبعلی در مورد برنامه آماده‌سازی این تیم در نیم فصل هم گفت: تا پنجم دی‌ماه تمرینات تیم تعطیل است و پس از آن دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و پس از آن منتظر قطعی کردن برنامه اردوی کیش از سوی باشگاه هستیم.

وی در مورد اینکه آیا قسط اول طلب ساکونی پرداخت شده تا باشگاه با حکم سنگین‌تری از سوی فیفا مواجه نشود تاکید کرد: متاسفانه باشگاه استقلال خوزستان از سوء مدیریت مدیران قبلی این باشگاه ضربه بدی خورده و درحالی که مسئله ساکونی می‌توانست به سادگی حل شود کار به محرومیت و کسر امتیاز کشید. تا آنجا که می‌دانم مسئولان باشگاه قسط اول طلب ساکونی را فراهم کرده‌اند و فکر می‌کنم نهایت تا پایان هفته جاری فرصت پرداخت آن را دارند و اینکه آیا پرداخت شده یا نه باید از مدیریت باشگاه بپرسید.

مربی - بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه 30 درصد مطالبات مالی اعضای تیم را که قرار بود پرداخت کند، پرداخت کرده، تصریح کرد: قرار بود 2 روز پیش 30 درصد از قرارداد اعضای تیم که کل آن 800 میلیون تومان می‌شود پرداخت شود که این موضوع به چهارشنبه موکول شده و مسئولان باشگاه قول پرداخت آن را داده‌اند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *