از کاپیتان پرسپولیس تا مازیار فلاحی خواننده ومحمد رضا طاهری مداح در فرمول یک

13:16 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۰۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه فرمول یک به تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنجشنبه ساعت ۲۲ و جمعه ساعت ۲۳ به مدت ۱۲۰ دقیقه به طور زنده روی آنتن می رود

از کاپیتان پرسپولیس تا مازیار فلاحی خواننده ومحمد رضا طاهری مداح در فرمول یک به گزارش گروه فرهنگی ، ویژه برنامه یلدایی فرمول یک همزمان با شب یلدا، شبکه یک پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ آذر روی آنتن می‌رود.

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنجشنبه ساعت ۲۲ و جمعه ساعت ۲۳ به مدت ۱۲۰ دقیقه به طور زنده روی آنتن می‌رود.

این برنامه میزبان مهمانانی از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، چهره‌های مذهبی و مدیحه سرایان می‌شود و در هر برنامه یک سوژه اجتماعی مرتبط با محوریت خانواده طرح و نقد می‌شود.

فرمول یک یلدایی شبکه یک در تلاش است در این شب ضمن ایجاد فضایی آرامبخش و با نشاط آداب و رسوم، دورهم بودم و صله رحم، به دیدار بزرگان فامیل رفتن، حافظ خوانی و ... را برای مردم بازنمایی و بر حفظ این آیین تاکید کند.

مازیار فلاحی و حجت اشرف زاده از خوانندگان جوان، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی و محمدرضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری از مهمانان فرمول یک خواهند بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *