برگزاری نخستین محفل شعر عربی رضوی در هویزه

12:49 - 06 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۹۷۶
برگزاری نخستین محفل شعر عربی رضوی در هویزه
دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی از برگزاری اولین محفل شعر عربی رضوی با حضور شاعران رضوی، مسئولان شهرستان و علاقه‌مندان در هویزه خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، سید شبر محسنی حسین‌پور درباره اولین نشست تخصصی شعر عربی رضوی در هویزه، اظهار کرد: شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی خواهد بود و این همایش با هدف ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیینی کشور، به زبان عربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این محفل ۶ شاعر به عرض ارادات به ساحت مقدس امام رضا (ع) خواهند پرداخت، افزود: در این همایش، شاعران رضوی، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه حضور پیدا خواهند کرد، همچنین لازم به ذکر است شهردار یا فرماندار شهرستان نیز به جهت خوش‌آمدگویی سخنرانی خواهند کرد.

دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی بیان کرد: قرار بود که یک محلفی نیز در خرمشهر در تاریخ ۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شود، اما به دلیل عدم آمادگی شهرستان برای میزبانی، این برنامه لغو شده است.

این محفل با حضور اهالی شعر و ادب از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی فدک شهر هویزه استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *