آغاز ساخت دادسرای شهرستان رامیان با زیربنای ۳۳۰ متر مربع

13:46 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۹۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان در در مراسم آغاز ساخت دادسرای شهرستان تصریح کرد: دادسرای رامیان در یک طبقه و با زیربنای ۳۳۰ مترمربع ساخته می‌شود و برای تکمیل آن ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام محمدرضا مزیدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم آغاز ساخت دادسرای شهرستان رامیان گفت: با ساخت این بنا خدمات رسانی به مردم راحت‌تر و از ازدحام در راهروی محاکم این شهرستان کاسته می‌شود.


معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دادسرای رامیان در یک طبقه و با زیربنای ۳۳۰ مترمربع ساخته می‌شود و برای تکمیل آن ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.


مزیدی با اشاره به این که کار ساخت بنای دادگستری شهرستان‌ها کردکوی و بندرترکمن هم به تازگی آغاز شده است خاطرنشان کرد: این بنا‌ها قرار است یکساله و با هزینه‌ی یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آماده‌ی بهره برداری شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود به افزایش ۲۳ هزار متر مربعی فضای اداری حوزه‌های قضایی گلستان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان هزینه‌ی ساخت این بناها، از محل اعتبارات قوه قضاییه تامین شد.


وی در پایان اذعان کرد: فضای اداری استان گلستان از ۳۱ هزار متر مربع در پایان سال ۹۴ به ۵۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۷ رسید که این افزایش، فضای بهتری برای ارائه خدمات به مردم فراهم کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *