حضور تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در تورنمنت چهارجانبه چین تایپه

12:48 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در تورنمنت چهارجانبه چین تایپه حضور پیدا می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار، سرپرست تیم فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: دو مرحله اردوی استعدادیابی در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۳ دی و ۱۹ تا ۲۳ دی برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان مدنظر کادرفنی در اختیارشان قرار گیرند و پس از آن از بهمن ماه نفراتی که در اردوی استعدادیابی انتخاب شدند با نفرات قبلی تیم در اردو حضور خواهند داشت و تمرینات اصلی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌کنند.

وی افزود: فدراسیون چین تایپه از ایران برای حضور در تورنمنت فوتسال که با حضور تیم‌های ژاپن، تایلند، ایران و چین تایپه برگزار می‌شود، دعوت کرده و اقدامات حضور در این تورنمنت را انجام می‌دهیم. اوایل اردیبهشت ماه در چین تایپه این تورنمنت برگزار می‌شود که بدون شک به آمادگی و تجربه بالای بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان خاطرنشان کرد: در این رده همه کشور‌ها تیم ندارند و انجام بازی دوستانه سخت خواهد بود. بر همین اساس تلاش‌مان این است که از فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببریم. قطعاً با توجه به مهم بودن بازی‌های آسیایی، بازیکنان نیازمند بازی دوستانه هستند و درصدد آن هستیم تا چند بازی تدارکاتی داشته باشیم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *