رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از دو حوزه قضایی مانه و سملقان بازدید کرد

14:03 - 05 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۸۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از دو حوزه قضایی مانه و سملقان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی بطور جداگانه از دو حوزه قضایی مانه و سملقان (قاضی) بازدید کرد و عملکرد این مجموعه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری میزان- حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با مدیران قضایی، قضات و کارکنان حوزه های قضایی مانه و سملقان (قاضی) و بررسی مهمترین مشکلات مبتلابه در راستای تداوم روند پیگیری‌های معمول حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، تقویت و بهبود سازوکار‌های مدیریتی و نظارتی، رعایت نظم و انضباط اداری، اجرای به موقع دستور‌های قضایی و حفظ کرامت مراجعین را از جمله اصول مهم سازمانی در سنجش و ارزیابی عملکرد‌ها توصیف کرد و از مدیران، قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی خواست ضمن اهتمام جدی و توجه کافی در بکارگیری مؤلفه‌های یاد شده طی مناسبات اداری، قانون مداری، حسن خلق در رفتار و ارائه خدمات شایسته، صادقانه و خالصانه را همواره در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار دهند.

وی گفت: قطعا هر چه روند نظارت‌ها با پیوستگی، انسجام مناسب، نظم و دقت کافی همراه باشد؛ مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده تسهیل و تسریع خواهد شد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده همچنین ضمن ملاحظه تعدادی از پرونده‌های جریانی، مختومه و زندانی دار و نیزبرخی سوابق مکاتبات و استعلامات صورت گرفته، نکات و بایسته‌های لازم را حسب مورد به مدیران مربوطه، قضات رسیدگی کننده و کارکنان اداری متذکر شد.

دیدار و گفت‌وگو با یوسفی، فرماندار مانه از دیگر محور‌های بازدید رئیس کل دادگستری استان بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *