مربی سابق پرسپولیس روی نیمکت تراکتور برای دیدار با استقلال

10:01 - 05 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۷۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق پرسپولیس روی نیمکت تراکتور برای دیدار با استقلال
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مذاکرات اولیه و قبول همکاری با باشگاه تراکتور احتمالاً در دیدار با استقلال روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی خواهد نشست.

خبرگزاری میزان - در حالی که بعد از جدایی پاکو خمز از تیم فوتبال تراکتور گزینه‌های داخلی و خارجی زیادی برای هدایت سرخ‌پوشان تبریزی مطرح شد، اما هرکدام به نحوی توسط مسئولان این باشگاه تکذیب شد غیر از یک نام که مدیرعامل تراکتور روی آن صحه گذاشت؛ یحیی گل‌محمدی.

هوشنگ نصیرزاده درباره همکاری تراکتور با گل‌محمدی گفت: در حال برطرف کردن موانع برای حضور این مربی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می‌دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم، اما نمی‌توانیم قولی بدهیم.

با این شرایط باشگاه تراکتور در حال تلاش برای دریافت مجوز حضور گل‌محمدی در تبریز است، اما همانطور که گفته شده دستیاران گل‌محمدی فعلاً کار را در این تیم آغاز خواهند کرد تا موانع پیش روی حضور سرمربی سابق پرسپولیس در تبریز مرتفع شود.

گفته می‌شود حمید مطهری، دستیار و همراه همیشگی گل‌محمدی که در حال حاضر به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد به تبریز خواهد رفت تا تمرینات این تیم را برای دیدار با استقلال زیر نظر بگیرد و این احتمال وجود دارد تا در بازی مقابل شاگردان نکونام روی نیمکت تیم تبریزی بنشیند. از سوی دیگر وی با تیم ملی خداحافظی خواهد کرد تا دیگر عنوانی در این تیم نداشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *