رئیس کل دادگستری استان سمنان از حوزه‌های قضایی گرمسار، آرادان و ایوانکی بازدید کرد

14:34 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۴۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از حوزه‌های قضایی گرمسار، آرادان و ایوانکی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان روز گذشته از حوزه‌های قضایی گرمسار، آرادان و ایوانکی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با آغاز دوره‌های بازدید رسمی و غیر رسمی از حوزه قضایی، عصر روز گذشته گرمسار را به عنوان اولین مقصد سفر خود انتخاب و پس از استقبال رسمی مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی گرمسار، آرادان و ایوانکی در جمع نمازگزاران گرمساری حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با امام جمعه گرمسار گفت: با همراهی و همدلی تمامی مسئولان شهرستان، مأموریت‌ها و برنامه‌های عدلیه در این حوزه قضایی در زمینه‌های نظم، امنیت، آرامش، احقاق حق و ابطال باطل رقم خواهد خورد. 

وی سپس در جمع نمازگزاران مسجد جامع گرمسار افزود: قوه قضاییه یکی از قوای تاثیر گذار کشور است و بنا به اصل ۱۵۶ قانون اساسی عهده دار مأموریت‌های مختلفی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: دستگاه قضایی در اجرای ماموریت‌های محوله از مردم می‌خواهد در موضوعات مهمی از قبیل؛ پیشگیری از وقوع جرم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فصل خصومت‌ها در جامعه مسئولان قضایی استان را یاری رسانند.

وی در ادامه در جمع مقامات قضایی شهر‌های گرمسار، ایوانکی و آرادان اظهار کرد: شاکله و بنای عالم برپایه عدالت است و در مسیر اجرای عدالت افرادی از بیرون سختی‌های خدمت در دادگستری را درک نمی‌کنند. لکن در این مسیر با بکار بستن ظرفیت ها، رعایت حساسیت‌ها و دقت نظر کامل ترازو و میزان عدالت را می‌توان در جامعه به درستی ساری و جاری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری دادگستری خوب و سالم را از نشانه‌های کشور سالم و روبه پیشرفت دانست و بیان کرد: با تحولات بسیار خوبی که در عدلیه نسبت به گذشته رخ داده است حرکت رو به پیشرفت مطلوب مشاهده می‌شود. شاید امروزه به عدلیه در تراز انقلاب اسلامی نرسیده باشیم و نیل به آن تراز نیازمند همراهی، برنامه ریزی، پشتکار و مجاهدت شبانه روزی تمامی کارکنان قضایی و اداری در انجام مأموریت‌ها است که باید این مسیر سخت و حساس را با تلاش‌های مضاعف و به صورت جدی پیگیری کنیم.

در این دیدار دادستان مرکز استان، سرپرست‌های معاونت‌های منابع انسانی و امور فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رئیس حفاظت و اطلاعات، معاون قضایی رئیس کل، معاونین توسعه حل اختلاف و مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و مسئولین قضایی، اجرایی و انتظامی گرمسار، آرادان و ایوانکی رئیس کل دادگستری استان سمنان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *