گفت‌وگو|

صدیقی: در وقت‌های اضافی تیم ملی ووشو را به چین اعزام کردیم/ نمی‌خواستیم گزینشی جام جهانی را از دست بدهیم

7:45 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صدیقی: در وقت‌های اضافی تیم ملی ووشو را به چین اعزام کردیم/ نمی‌خواستیم گزینشی جام جهانی را از دست بدهیم
رئیس فدراسیون ووشو گفت: رقابت‌های گزینشی جام جهانی برای ما خیلی مهم بود و اصلاً نمی‌خواستیم آن را از دست بدهیم و با چنگ و دندان تیم را در وقت‌های اضافه عازم کردیم.

خبرگزاری میزان - ملی‌پوشان ووشو ایران قرار بود برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی با پرواز خطوط هوایی "چیاینا ساتورن ایروی" به "شانگهای" و سپس "جیان‌یین" محل برگزاری مسابقات اعزام شود، اما این شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود خبر داد و عملاً فرصت سفر تیم ملی ووشو ایران برای رسیدن به چین با این خط پروازی از دست رفت.

پیگیری‌های مسئولان فدراسیون باعث شد تا هرطور شده شرایط برای پرواز به سمت چین مشخص شود، اما این پرواز پیچ و خم‌های زیادی دارد.

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در این باره اظهار داشت: شرکت هواپیمایی "چیاینا ساتورن ایروی" روز گذشته به ما اعلام کرد که پرواز‌ها را به طور مستقیم به چین کنسل کرده که این خبر در بدترین زمان ممکن به ما ابلاغ شد.

وی افزود: علی رغم اینکه ما یک ماه قبل اعلام کرده بودیم که می‌خواهیم به چین برویم و بلیت‌ها را هم تهیه کرده بودیم، به دلیل برخی مسائل این شرکت هواپیمایی دقیقه ۹۰ به ما گفت احتمال پرواز وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به شرایطی که برای پرواز‌ها ایجاد شده بود خیلی سخت می‌شد پرواز جایگزین پیدا کرد، اما در نهایت پیگیری‌ها نتیجه داد و ملی‌پوشان شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ به سمت گوانگژو پرواز کردند. قرار است از آنجا به شانگ‌های بروند و در نهایت به جیان‌یین محل برگزاری مسابقات برسند.

صدیقی تصریح کرد: رقابت‌های گزینشی جام جهانی برای ما خیلی مهم بود و اصلاً نمی‌خواستیم آن را از دست بدهیم و با چنگ و دندان تیم را در وقت‌های اضافه عازم رقابت‌ها کردیم، چون کار از دقیقه ۹۰ گذشته بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *