۲۰۱۸ مرگبارترین سال برای کودکان فلسطینی

10:47 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۹۱۵
سازمان غیردولتی بین المللی دفاع از کودکان فلسطین اعلام کرد سال ۲۰۱۸ یکی از مرگبارترین و خونین‌ترین سال‌ها برای کودکان فلسطینی بوده است.
به گزارش گروه بین الملل ، سازمان غیردولتی بین المللی دفاع از کودکان فلسطین اعلام کرد سال ۲۰۱۸ یکی از مرگبارترین و خونین‌ترین سال‌ها برای کودکان فلسطینی بوده است.
 
به گزارش این سازمان تاکنون مرگ دست‌کم ۵۳ کودک فلسطینی در نتیجه حملات نیرو‌های رژیم صهیونیستی یا شهرک نشینان فلسطین اشغالی تایید شده است.
 
 
۲۰۱۸ مرگبارترین سال برای کودکان فلسطینی

غالب این مرگ و میر‌ها در جریان درگیری‌های رو در رو و در تظاهرات هفتگی و فعالیت‌های مرتبط با آن در نوار غزه توسط نیرو‌های اشغالگر رخ داده است.

۴۶ تن از کودکان جان باخته از نوار غزه بوده‎اند. ۱۸ کودک از ناحیه سر، ۸ کودک از ناحیه قفسه سینه، ۷ کودک از ناحیه شکم و ۵ کودک نیز از ناحیه گردن هدف نظامیان صهیونیست قرار گرفته و بقیه در اثر انفجار جان خود را از دست دادند.
 
۲۰۱۸ مرگبارترین سال برای کودکان فلسطینی

این گزارش در ادامه افزود: از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از ۲۰۷۰ کودک فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهادت رسیدند. این در حالی است که سالانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی در دادگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی محاکمه می‌شوند.

حدود ۳۵۰ کودک فلسطینی همچنان در زندان‌های رژیم صهیونیستی دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *