معاون وزارت بهداشت: دانش‌آموزان سفیران سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند

10:09 - 02 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۱۳۳
معاون وزارت بهداشت: دانش‌آموزان سفیران سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امیدواریم یک‌ونیم میلیون نفر به تعداد سفیران سلامت اضافه شود گفت: سلامت، مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت برای دانش‌آموزان است، چرا که دانش‌آموزان سفیران سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند.

خبرگزاری میزان - آیین گرامی‌داشت هفته سلامت صبح امروز یک‌شنبه (۲ اردیبهشت ۱۴٠۳) در دبستان امام هادی (ع) شهر ری با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان در این مراسم با اشاره به مردمی‌سازی که از ارکان اساسی دولت سیزدهم است، بیان کرد: دولت سیزدهم در مباحث سلامت خانواده که تمامی اقشار را در برمی‌گیرد توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان داشته چرا که این قشر را رکن اساسی سلامت جامعه می‌داند.


وی افزود: با به امروز بیش از ۲ و نیم میلیون سفیر سلامت در بین دانش‌آموزان کشور داریم که امیدواریم این میزان به ۴ میلیون ارتقا یابد.


فرشیدی با اشاره به تغذیه دانش آموزان گفت: مقوله تغذیه بسیار مهم است. یکی از اقدامات مهم با روی کار آمدن دولت سیزدهم توزیع شیر در مدارس بود که سال گذشته عملیاتی شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سلامت جامعه تنها با فرهنگ‌سازی افزایش خواهد یافت تصریح کرد: سلامت، مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت برای دانش‌آموزان است، چرا که دانش‌آموزان سفیران سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *