تشکیل اکیپ گشت مشترک به منظور برخورد با گرانفروشی/ صدور ده‌ها جریمه میلیونی برای متخلفان

8:36 - 28 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۸۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان از تشدید برخورد با گرانفروشی‌ها خبر داد و گفت: موضوع گران فروشی در استان به صورت عمده وجود ندارد و اگر مورد خاصی هم وجود داشته باشد بلافاصله به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

برخورد با گرانفروشی از ماه‌های قبل آغاز شده و با جدیت ادامه خواهد یافت/ تشکیل اکیپ گشت مشترک و صدور ده‌ها جریمه میلیونی برای متخلفانسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر برخورد قضایی با اخلالگران نظام اقتصادی و نیز برخورد با گرانفروشان اظهار کرد: یکی از اقدامات داددستانی استان لرستان که از ماه‌های قبل آغاز شده و در این ایام شدت یافته است مقابله با گران فروشی و کم فروشی توسط اصناف مختلف است.

وی گفت: در راستای ساماندهی بازار از ماه‌های گذشته برگزاری جلسات متعدد و مستمر با مدیران کل تعزیرات و صمت استان در دستور کار قرار گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی گفت: این رسیدگی و توجه به شرایط بازار صرفا به برگزاری جلسات ختم نشده بلکه با حضور میدانی در سطح شهر با گرانفروشان و کم‌فروشان برخورد صورت می‌گیرد، به طوری که با تشکیل اکییپ گشت مشترک تاکنون با ده‌ها مورد گرانفروشی برخورد و جریمه‌های متعددی نیز برای گرانفروشان در نظر گرفته شده است.

رازانی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت بسیاری از کالا‌ها رسیدگی به مشکلات مردم در این حوزه به یک اولویت جدی برای دستگاه قضایی استان تبدیل شده و این موضوع دائما در جلسات مختلف از جمله در شورای تامین استان به مدیران و مسئولان از جمله استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل صمت و تعزیرات، دیگر دستگاه‌های ذی ربط و نیز همکاران قضایی تذکر داده می‌شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با تلاش و جدیت همکاران و نیز تعاملی خوبی که با دستگاه‌های دولتی وجود دارد موضوع گران فروشی در استان به صورت عمده وجود ندارد و اگر مورد خاصی هم وجود داشته باشد بلافاصله به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها: سعید رازانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *