ویسی: بازی پرتنش و پراسترسی بود/ ‌اوضاع فولاد اصلاً جالب نیست

20:57 - 31 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۹۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: بازی پرتنش و پراسترسی بود/ ‌اوضاع فولاد اصلاً جالب نیست
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: دیداری که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد، از دست دادیم و الان باید تمام تمرکزمان را بگذاریم برای مسابقه‌های آینده.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی فولاد خوزستان و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی پرتنش و پراسترسی بود. با استرسی که در مغز و عضلات تک تک بازیکنان، هواداران و همه ما بود، مسابقه را شروع کردیم. این بازی، دیداری نبود که ببازیم. بعد از اینکه گل خوردیم، موقعیت به حریف دادیم و سعی کردیم باز، بازی کنیم. 

وی ادامه داد: دیداری که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد، از دست دادیم و الان باید تمام تمرکزمان را بگذاریم برای مسابقه‌های آینده. اوضاع ما اصلاً جالب نیست. باید با تمام تمرکز و انرژی وارد بازی‌های بعدی شویم. به هواداران قول می‌دهم تمام تلاشمان را می‌کنیم که مردم در پایان فصل ناراحت و غمگین نباشند.

سرمربی فولاد اظهار داشت: اینکه الان ناسزا بگوییم و به هم بد بگوییم نمی‌شود. باید به هم الان کمک کنیم تا در پایان فصل فولاد را در لیگ داشته باشیم. یک بازی ببریم همه چیز دوباره بازمی‌گردد. همه چیز برعهده من است و من باید تمرکز و انرژی بچه‌ها را بازگردانم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی باید به این تیم انرژی مثبت بدهد، آن هم در حالی که ویسی آمار خوبی به ثبت نرسانده، گفت: اگر قبل از من فولاد نتیجه می‌گرفت که اصلا این جابه‌جایی رخ نمی‌داد. همه چیز الان به عهده من است و من تمام تمرکزم را می‌گذارم تا اوضاع را بهبود کنم. یک کالبدشکافی می‌خواهد. فردا و پس فردا استراحت می‌کنیم و بعد از آن دوباره شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *