هنوز به من نگفته‌اند که از پرسپولیس برو/ اگر بگویند برو، ناراحت نمی‌شوم ولی کمی غمگین می‌شوم!/ نه به من بی احترامی شده و نه من به کسی بی احترامی کرده‌ام

10:22 - 27 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۸۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به من بگویند برو و از پرسپولیس جدا شوم شاید کمی غمگین شوم، ولی ناراحت نمی‌شوم و همچنان دلم با پرسپولیس می‌ماند.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شایعات رفتنش از پرسپولیس، خبر درگیری لفظی با برخی از اعضای باشگاه در اردوی دبی، آینده‌اش در جمع سرخپوشان و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*چند روزی است که بحث رفتن شما از پرسپولیس مطرح شده؟ چقدر این مسئله صحت دارد؟

هنوز بحثی در مورد قطع همکاری من با باشگاه پرسپولیس نشده و ابلاغی هم صادر نشده. من کماکان به کارم ادامه می‌دهم و الان هم در تمرین هستم.

*خیلی‌ها اعتقاد دارند که شما اقتدار لازم را برای سرپرستی پرسپولیس ندارید، این موضوع را قبول دارید؟
 
من از زمانی که سرپرست تیم شدم همیشه سعی کرده‌ام همدلی و آرامش در تیم حاکم باشد. با توجه به مشکلات و بضاعتی که تیم داشت سعی کردم نماینده خوبی برای باشگاه در شهرستان‌ها باشم. در این بین قطعا نظم و انضباط در تیم حاکم بود. فقط در این بین مشکلاتی برای البسه تیم بوجود آمد که آن هم مربوط به گذشته بود.

*اگر باشگاه پرسپولیس اعلام کند که دیگر قصد ندارد با شما همکاری کند آیا ناراحت می‌شوید؟
 
در حال حاضر که من به کارم ادامه می‌دهم، ولی هر وقت باشگاه صلاح بداند بالاخره طبق قانون و قرارداد و هر چیزی که هست در مورد ماندن یا رفتن صحبت می‌کنیم. من در این پست امانتدار هستم، شما می‌توانید از آقای خوردبین هم سوال کنید که من قبل از هر بازی زنگ می‌زنم و از ایشان رخصت می‌گیرم. خوردبین سال‌ها در باشگاه پرسپولیس کار کرده و من هم امانتدار هستم و به همین دلیل است که از او قبل از هر بازی اجازه می‌گیرم.
 
اگر بنا بر قطع همکاری باشد من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من یک روز پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم که این پیراهن به من هویت داد، به همین دلیل من خود را بدهکار باشگاه پرسپولیس می‌دانم. در حال حاضر هم دین خود را به پرسپولیس ادا می‌کنم. در هر بخشی که من در این باشگاه حضور داشتم نیتم خدمت بوده. خیلی از بزرگان آمدند و رفتند، ما همه عاشق کار کردن در باشگاه پرسپولیس هستیم و از مدیریت تا انتظامات همه امانتدار پرسپولیس هستیم. اگر به من بگویند برو و از پرسپولیس جدا شوم شاید کمی غمگین شوم، ولی ناراحت نمی‌شوم و همچنان دلم با پرسپولیس می‌ماند.

*در چند روز گذشته صحبت‌هایی شده بود که شما در اردوی دبی با چند مدیر باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده‌اید و همین مسئله هم باعث شد که بحث رفتن شما از پرسپولیس مطرح شود، این مسائل را قبول دارید؟

خیر، اصلا چنین چیزی نبوده و خدا را شکر من همیشه طوری رفتار کرده‌ام که احترام دیدم. هیچ برخوردی بین من و کسی نبوده و همه مثل برادران من هستند. شاید یک جا‌هایی از دست هم دلگیر شویم، ولی نه به من بی احترامی شده و نه من به کسی بی احترامی کرده‌ام. اگر هم کسی حرفی زده آنقدر شجاعت داشته‌ام که همانجا جوابش را بدهم یا اینکه اگر خودم حرفی زدم از آن شخص عذرخواهی کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *