رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمار جالب مهاجم آرژانتینی استقلال/ اوج‌گیری در زمان مطلوب

8:45 - 30 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۵۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آمار جالب مهاجم آرژانتینی استقلال/ اوج‌گیری در زمان مطلوب
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال استقلال آمار جالبی از خود در فصل جاری به ثبت رسانده است.

خبرگزاری میزان - اوایل شهریور ماه سال گذشته بود که باشگاه استقلال از توافق با یک مهاجم آرژانتینی خبر داد؛ گوستاوو بلانکو، تا وی به اولین بازیکن آرژانتینی تاریخ آبی‌پوشان پایتخت تبدیل شد.

البته روند ثبت قرارداد این بازیکن به دلیل سقف قرارداد‌ها حدود ۲ ماه طول کشید، اما سرانجام توانست اولین بازی خود را با پیراهن استقلال مقابل آلومینیوم اراک انجام دهد.

این مهاجم آرژانتینی در حالی اولین گل خود را با پیراهن استقلال در هفته دهم لیگ برتر ۰۳–۱۴۰۲ در دیدار مقابل تراکتور به ثمر رساند که پیش از این انتقادات زیای به کیفیت مطلوبش در بحث گلزنی می‌شد هرچند کادرفنی استقلال معتقد بود او نقشش را در تیم به خوبی ایفا می‌کند و همه چیز گلزنی نیست.

اما سرانجام موتور گلزنی مهاجم آرژانتینی روشن شد و در چند دیدار حساس موفق به زدن گل‌های ۳ امتیازی شد تا به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شود. بلانکو در ۳ بازی آخر استقلال ۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده؛ او مقابل مس‌رفسنجان دبل کرد، در بازی با استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک هم گل‌های ۳ امتیازی این تیم را به ثمر رساند.

اما آنچه عملکرد این مهاجم را جذاب‌تر می‌کند روند صعودی و رو به رشدش است. وی در حالی در ۱۷ مسابقه‌ای که در این فصل برای استقلال به میدان رفته موفق به زدن ۵ گل شده که در ۱۲ بازی اولش فقط یک گل به ثمر رسانده بود، اما در ۵ بازی اخیر ۴ گل حساس را وارد دروازه حریفان کرده که در ۲ بازی استقلال با گل‌های او پیروز میدان شده است.

از سوی دیگر خط حمله استقلال طی ۵ دیدار اخیر ۵ مرتبه موفق به باز کردن دروازه رقبا شده که از این تعداد، ۴ گل با ارسال و سر زنی آبی‌پوشان به ثمر رسیده است. گل‌هایی که گوستاوو بلانکو با ۳ ضربه سر، نقش پر رنگی در به ثمر رسیدن آن‌ها داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *