رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: یکی از ویژگی‌های سند تحول حذف ساختارهای فسادزا است/ ساماندهی موضوع کارشناسی رسمی از نکات مهم سند جدید است

8:54 - 30 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۴۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: یکی از ویژگی‌های سند تحول حذف ساختارهای فسادزا است/ ساماندهی موضوع کارشناسی رسمی از نکات مهم سند جدید است
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه از ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی شناسایی و حذف ساختار‌های فسادزا در بخش‌های مختلف است، گفت: اجرای درست این سند می‌تواتد دغدغه‌های رئیس دستگاه قضا و مردم در حوزه فساد را برطرف کند.

خبرگزاری میزان - سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

حجت‎الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: همسو با سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه اصلاحاتی صورت گرفته و لازم است با پیگیری و نظارت جدی به درستی اجرا شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: از ویژگی‌های سند جدید تحول شناسایی و حذف ساختار‌های فسادزا در بخش‌های مختلف است و در صورتی که به درستی اجرا شود دغدغه‌های رئیس دستگاه قضا و مردم در این باره برطرف خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی موضوع کارشناسی رسمی باتوجه به نقش مهم آن در صدور آرای صحیح قضایی از نکات مهم در سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه است. تاکنون اقدامات انجام شده در کارشناسی دقیق و منصفانه بود و اگر در ساماندهی آن نظارت جدی صورت بگیرد باعث رضایت مردم خواهد شد.

غضنفرآبادی با بیان اینکه طرح‌های پیشران نیز باید با کارشناسی درست انجام شود گفت: امیدواریم نظارت درست باعث برکت سند تحول باشد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *