عملیات جدید حزب‌الله لبنان؛ نیرو‌های تیپ گولانی رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند

15:45 - 27 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۳۹
عملیات جدید حزب‌الله لبنان؛ نیرو‌های تیپ گولانی رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پی عملیات کمین علیه نیرو‌های اشغالگر در جنوب لبنان چند نیروی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری میزان - حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از عملیات موفقیت‌آمیز کمین علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

براساس این بیانیه، حزب‌الله لبنان تایید کرد که نظامیانی از تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی را با مواد منفجره‌ای که سوی مبارزان این گروه در منطقه تل اسماعیل در خاک لبنان کار گذاشته شده بود، هدف قرار داد. 

حزب‌الله در ادامه گفت: زمانی که نیرو‌های گولانی از مرز عبور کردند و به محل مورد نظر رسیدند، مواد کار گذاشته شده منفجر شدند که به کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها منجر شد. 

این در حالی است که منابع عبری‌زبان ساعاتی قبل اعلام کردند آژیر خطر در بسیاری از شهرک‌های صهیونیستی منطقه الجلیل غربی در شمال اراضی اشغالی به‌صدا درآمده است. این منابع از احتمال حمله پهپادی به این منطقه خبر داده بودند.

مقاومت اسلامی لبنان دیروز هم از هدف قرار دادن پایگاه‌های نفح، یردن و کیلع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه با ده‌ها راکت کاتیوشا خبر داده بود.

حزب‌الله لبنان تایید کرد که این حملات در حمایت از مردم غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، انجام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *