رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت تهران به زیر ۳ درصد رسید

15:04 - 25 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۸۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت تهران به زیر ۳ درصد رسید
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: مقدار خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در منطقه تهران نسبت به سال گذشته کاهش ۱۲ درصدی داشته و به زیر ۳ درصد رسیده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی گفت: میزان خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت که به طور طبیعی و در اثر استهلاک قطعات ایجاد می‌شود در سطح منطقه نسبت به سال گذشته کاهش ۱۲ درصدی داشته و به زیر ۳ درصد رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تاکید کرد: این موفقیت با تلاش دو کارگاه تعمیرات تجهیزات فنی که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، به دست آمده و در حال حاضر بیش از ۹۷ درصد تلمبه‌ها در تمامی جایگاه‌های سوخت تهران فعال است و عملیات سوخت‌گیری در جایگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مدیر منطقه تهران اظهار کرد: هم‌اکنون تیم‌های نظارت و بازرسی فنی به صورت مستمر با حضور در جایگاه‌ها نسبت به کنترل وضعیت تجهیزات سامانه سوخت اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا نقصی در جایگاه‌ها می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ثبت و ما را در مدیریت و کنترل هرچه بهتر عملیات سوخت‌رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *