حضور تیم امید در تورنمنت چهارجانبه دوحه

16:26 - 26 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۷۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال امید از حضور این تیم در تورنمنت چهارجانبه دوحه با حضور ۳ تیم قدرتمند آسیایی خبر داد.

حضور تیم امید در تورنمنت چهارجانبه دوحهبه گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در نخستین روز از برگزاری اردوی تیم امید در جزیره کیش ضمن اظهار رضایت از شرایط این اردو گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی همه چیز برای انجام دو مسابقه خوب مقابل تیم امید سوریه فراهم است. سوریه یکی از تیم‌های قدرتمند غرب آسیا در این رده محسوب می‌شود و خوشحالیم که دو بازی خوب را در این اردو برگزار می‌کنیم که قطعا برای کادر فنی بسیار مفید است.

مدیر تیم ملی امید همچنین تصریح کرد: خوشبختانه طبق خواسته کادر فنی شرایط خوبی برای آماده سازی تیم ایجاد شد. یک مسابقه ارزشمند برابر عمان برگزار کردیم که بسیار مفید بود، حالا فرصت دو بازی برابر سوریه ایجاد شده و بعد از آن هم یک مسابقه در برابر اردن خواهیم داشت که کادر فنی تلاش می‌کند بهترین استفاده را از این بازی‌ها داشته باشد.

استیلی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که داشتیم و با همکاری فدراسیون فوتبال تیم امید در تورنمنت چهارجانبه قطر شرکت می‌کند که این مسابقات با حضور تیم‌های المپیک ایران، قطر، کویت و احتمالا چین از ۲۳ دی ماه آغاز خواهد شد. بعد از آن هم صحبت‌هایی در خصوص حضور در تورنمنت کافا شده که ۲۷ بهمن آغاز می‌شود و احتمالا تیم امید در این مسابقات هم حضور خواهد داشت.

مدیر تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: باید از حمایت فدراسیون فوتبال در این مقطع تشکر کنیم که با وجود تمامی مشکلات از تیم امید حمایت همه جانبه داشته اند و پیش از آغاز مسابقات مرحله مقدماتی فرصت حضور در چنین بازی‌ها و تورنمنت‌های ارزشمندی را ایجاد نموده اند. امیدواریم همین روند همچنان دنبال شود تا کادر فنی به تمام اهداف مورد نظر خودش در این بازی‌ها دست یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *