رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی مدعیان در پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال

22:19 - 19 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۰۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیروزی مدعیان در پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال
دیدار‌های مرحله پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با انجام ۴ دیدار دنبال شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دیدار‌های مرحله پلی‌آف اول بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه با انجام ۴ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار این مرحله طبیعت تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و پالایش نفت آبادان در این دیدار با نتیجه ۹۴ بر ۸۸ به پیروزی رسید. حامد حدادی با ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس گل و کارایی ۲۹ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار پلی‌آف اول تیم‌های مهرام تهران و صنعت مس کرمان به رقابت پرداختند و مهرام موفق شد با نتیجه ۸۸ بر ۷۱ تیم حریف را مغلوب کند. در این بازی الایجا هولمن با ۱۵ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

تیم لیموندیس شیراز مقابل تیم شهرداری گرگان در این محله به میدان رفت و با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۱ این بازی را واگذار کرد. در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در آخرین دیدار این مرحله، تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم کاله مازندران رفت و با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ به برتری رسید. دوایت بایکس در این بازی با ۲۳ امتیاز، ۹۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *