پویش امید و افتخار در تهران؛ افتتاح مجمتع تجاری و فرهنگی رواق

16:54 - 18 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۹۱۴
پویش امید و افتخار در تهران؛ افتتاح مجمتع تجاری و فرهنگی رواق
مجتمع تجاری و فرهنگی رواق در قالب یکصدوپانزدهمین پویش امید و افتخار با مشارکت مردم پس از ۲سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - یکصدوپانزدهمین پویش امید و افتخار در قالب آئین گشایش مجتمع تجاری و فرهنگی رواق عصر امروز، شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴٠۳ در سالن سپهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد بیان کرد: بسیار خرسندم از اینکه پروژه‌های منطقه عباس آباد طبق زمان بندی یکی از پس دیگری افتتاح می‌شود تا به مردم خدمت رسانی کند.

وی افزود: همکاری دو منطقه از شهرداری تهران به پیشبرد کار در منطقه عباس‌آباد کمک شایان ذکری کرده است.

مدیرعامل منطقه گردشگری عباس آباد تاکید کرد: اراضی که مجموعه رواق امروز در آن احداث شده است، وضعیت نامطلوبی داشت، در شرایط بد اقتصادی کنونی حمایت شهرداری سبب شد چنین مجتمعی که هم فرهنگی با ظرفیت‌های سینمایی در خود جا داده و هم موقعیت‌های تجاری دارد که می‌تواند در آینده نه چندان دور به اقتصاد شهرداری تهران کمک کند.

سپس لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تبریک سال نو بیان کرد: شهرداری تهران عزم جدی برای ایجاد ظرفیت‌هایی جهت رفاه و آسایش شهروندان دارد.

فروزنده با اشاره به پروژه‌های آینده شهرداری، چون برقی سازی، مسکن و… شهر تهران را شهر ظرفیت‌ها عنوان کرد.

وی گفت: شهرداری نگاه ویژه‌ای به مشارکت بخش خصوصی و واگذاری امور به مردم دارد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبری معظم انقلاب اظهار داشت: حقیقتا توسعه بدون مشارکت مردم میسر نیست ما همه ظرفیت‌های موجود را بررسی کردیم و بخش خصوصی را به مشارکت دعوت می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: به جد معتقدیم که فعالیت ما باید خرسندی مردم را به همراه داشته باشد. ما روزی که کار را دست گرفتیم عده قلیلی از مردم مشارکت داشتند، اما امروز مشارکت مردم در نظرسنجی‌ها میلیونی است امیدوارم به همراه مردم در توسعه شهر تهران تلاش کنیم.

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی شهرداری تهران نیز در خاتمه این مراسم در جایگاه حاضر شد و بیان کرد: برای آبادانی کشور راهی جز سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

وی افزود: ما برای رسیدن به پایه‌های تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب باید راه را برای حضور مردم باز کنیم.

صارمی تاکید کرد: احداث پروژه مذکور اگر دولتی بود، الان اسیر نظام بوراکراتیک بود، اما با مشارکت مردم امروز پس از ۲سال شاهد افتتاح آن هستیم.

وی گفت:سال گذشته سازمان نوسازی شهر تهران حدود بیست هزار میلیارد تومن هزینه داشته و این عدد بسیار بزرگی است. ماباید توسعه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *