رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد

9:53 - 18 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۸۱۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۲۳ آوریل (چهارم اردیبهشت) وارد تهران خواهد شد و به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: مرحله اول اردوی آمادگی و تمرینات تیم ملی والیبال از امروز (شنبه ۱۸ فروردین) با حضور ۱۷ بازیکن بجز لژیونر‌ها و بازیکنان دو تیم فینالیست لیگ برتر با هماهنگی و برنامه ریزی موریس موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی و با هدایت پیمان اکبری و سایر کادر ایرانی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده بین کادر فنی خارجی و داخلی تمامی تمرینات به صورت ویدئویی و آنلاین پیگیری خواهد شد که پایز و لئوناردو نیز با استفاده از تکنولوژی‌های مرسوم و مربوطه بر تمرینات نظارت داشته باشند.

مرادی با بیان این‌که ارتباطات لازم برای بررسی و نظارت پائز و لئوناردو بر تمرینات مهیا شده است، گفت: با هماهنگی تمرینات را آغاز و به امید خداوند متعال پیش می‌رویم. از بهترین‌های ایران برای حضور در کادر فنی دعوت کرده‌ایم. پیمان اکبری از بهترین‌ها و با تجربه‌ترین مربیان والیبال ایران است و مطمئن هستیم با آمدن پائز و دو‌مربی برزیلی، بار دیگر یکی از کامل‌ترین و بهترین کادر فنی والیبال ایران را در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال خواهیم داشت.

نایب رئیس فدراسیون والیبال درباره زمان ورود سرمربی تیم ملی والیبال به تهران گفت: پائز ۲۳ آوریل (چهارم اردیبهشت) وارد تهران خواهد شد و به اردوی تیم ملی والیبال ملحق می‌شود.

مرادی تاکید کرد: تمام تلاش فدراسیون والیبال این است که با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم تا حد امکان بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم و به شخصه شاهد این موضوع هستم که ریاست فدراسیون حمایت همه جانبه و قاطعی برای اجرای برنامه‌های پائز دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های پائز کمپ برزیل و برگزاری بازی‌های دوستانه یک هفته قبل از شروع مسابقات VNL تقریبا قطعی و در مراحل پایانی است. البته پیگیر کمپ ژاپن هم هستیم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: پائز و لئوناردو مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ برتر والیبال مردان ایران را به صورت مستقیم و آنلاین با لینک اختصاصی ارسالی از سوی روابط عمومی فدراسیون زیر نظر دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *