رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلاف سردرگم وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس/ قشلاقی مصدوم شد، موسوی شاید برگردد

10:10 - 15 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۳۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کلاف سردرگم وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس/ قشلاقی مصدوم شد، موسوی شاید برگردد
اوضاع یکی از اوزان تیم ملی بوکس هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود، به طوری که این روزها هر احتمالی وجود دارد.

خبرگزاری میزان - پس از اینکه میثم قشلاقی در رقابت‌های ایتالیا نتوانست سهمیه المپیک کسب کند، امید می‌رفت تا او بتواند در رقابت‌های تایلند به این مهم دست پیدا کند، اما خبر‌ها حاکی از این است که با مصدومیت میثم باز هم همه چیز به هم ریخته است.

قشلاقی کماکان از ناحیه کتف آسیب دیده است و با اینکه خودش معتقد است این آسیب دیدگی جدی نیست، اما نوع مشت زدن او در ایتالیا و اذیت شدنش در هنگام تمرینات و اسپارینگ‌ها نشان می‌دهد اوضاع دارنده مدال نقره آسیا زیاد جالب نیست.

از سوی دیگر مدتی است سیدشاهین موسوی در تمرینات حضور ندارد تا معمای وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس پیچیده‌تر از همیشه شود.

در حال حاضر سالار رادمرد که چند سالی در اردو حضور داشته و هیچگاه به رقابت‌های رسمی بین‌المللی اعزام نشده است، تنها گزینه روی میز کادرفنی است و یک بوکسور جوان هم به لیست اضافه شده، اما شنیده می‌شود موسوی هم این آمادگی را دارد تا به تیم ملی کمک کند.

مسئولان فدراسیون مشکلی بابت حضور شاهین در تمرینات ندارند، اما در این خصوص تصمیم نهایی با فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس است.

قشلاقی، رادمرد و موسوی بوکسور‌های شایسته‌ای هستند که می‌توانند به بوکس ایران کمک کنند، اما با این شرایط بهتر است سرمربی کوبایی چشم خود را روی تجربیات سید شاهین موسوی نبندد و در شرایط فعلی از این بوکسور شایسته استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام بوکسور مسافر مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند خواهد شد و تصمیم فونتانا چه خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *