عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم/ سابقه ۶ شکست پیاپی را نداشتم/ می‌خواهم خودم را بازسازی کنم

11:45 - 26 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مجید جلالی، سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم و فعلا سعی می‌کنم دانش خود را افزایش دهم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مجید جلالی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران یکی از باثبات‌ترین سرمربیان لیگ برتری بوده امسال در پایان نیم فصل‌اول و پس از شش باخت پیاپی مجبور به جدایی از پیکان شد و در نهایت به صورت رسمی و با توافقی دو طرفه از تیمش جدا شد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص جدایی‌اش از پیکان، شایعه کم‌کاری بازیکنان، اختلاف نظر با مدیران باشگاه و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا از جدایی صحبت کنید؟

من این روز‌ها سعی می‌کنم تا خود را بازسازی کرده و به‌روز شوم. کلاس دو ماهه در انزلی داشتیم و در آنجا مربیان جوان و خوبی حضور داشتند و سعی کردیم که دانش خود را افزایش دهیم. سعی می‌کنم با مطالعه بیشتر شرایطم را برگردانم و اشتباهات گذشته را برطرف کنم.

*مشکل اصلی شما در پیکان چه بود که منجر به جدایی شد؟

بسیاری از این مشکلات مسائلی درونی بود و به نظرم اگر زیاد در مورد آن صحبت نکنیم بهتر است. مسلما وقتی که من با هیئت مدیره سه جلسه بالای سه ساعت برگزار می‌کنم که در آخر توافقی قطع همکاری می‌کنیم، مشخص است که نقطه نظرات ما مشترک نیست. ما اگر نمی‌خواستیم با هم کار کنیم نباید این جلسات را برگزار می‌کردیم. دو طرف علاقمند به همکاری بودند، اما خب به هرحال نقطه نظرات هر کسی مختلف است. من سعی می‌کنم خودم را بازسازی کنم و مشخص است که وقتی کارم به جدایی می‌کشد حتما اشکالاتی در کار من وجود دارد. به نظرم موقعی بهتر می‌شویم که خود را بازسازی خوبی کرده باشیم.

*چه زمانی به لیگ برتر و سرمربی‌گری یک تیم جدید برمی گردید؟

عجله‌ای برای انتخاب تیم جدید ندارم و همانطور که گفتم فعلا سعی می‌کنم دانش خود را افزایش دهم. مطمئن باشید در زمان مناسب و بعد از گذشت ۳-۴ ماه شاید دوباره به میادین برگردم. البته فعلا پیشنهادی ندارم.

*در اواخر حضور شما در پیکان، چند بازیکن را از فهرست خارج کردید. دلیلش چه بود؟

دلیل این کار صرفا فنی بود و برخلاف گفته‌ها اصلا انضباطی نبود. بحث کم کاری هم مطرح نبود و معمولا وقتی ما نمی‌توانیم خود را از چالش‌ها رها کنیم شایعات زیادی مطرح می‌شود. به نظرم تیم پیکان الان هم تیم خوبی است و مطمئن باشید که آنها به زودی به شرایط ایده‌آل برمی‌گردند. این تیم جوانان خوبی دارد و من آنها را باور دارم.

*در دوران مربیگری شما آیا سابقه شش شکست پیاپی را داشتید؟

تا پیش از این چنین سابقه‌ای نداشتم. البته دو یا سه باخت پشت سر هم بود، اما شش شکست متوالی برای من بی‌سابقه بوده است.

*وحید شیخ‌ویسی (دروازه‌بان پیکان) در اوایل لیگ هجدهم یکی از بهترین‌های لیگ بود، اما درست از بازی با پرسپولیس عملکرد او به کلی تغییر کرد و خیلی‌ها گفتند که این مسئله مشکوک است.

به نظرم مشکوک نبوده و وقتی تیم به مشکل می‌خورد یکی از دلایلش می‌تواند اشتباه بازیکنان باشد. همچنین ممکن است مشکل از کادرفنی باشد و من نتوانم ترکیب خوبی را روانه میدان کنم. به هرحال هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و شیخ‌ویسی هم از این قاعده مستثنی نیست. این دروازه‌بان یک از بااخلاق‌ترین و بهترین‌های ایران است و اینکه او چند بار اشتباه کرده نباید بگوییم از قصد این کار را انجام داده است. درست است که او اشتباهات بدی داشت، ولی دلیل خاصی هم نداشت.

*به نظر می‌رسید در اواخر حضورتان در پیکان با محمود شیعی (مدیرعامل باشگاه پیکان) به مشکل خوردید.

من با شیعی سال‌ها کار کرده‌ام و در این مدت که در پیکان بوده‌ام با او مشکلی نداشتم و الان هم ندارم. او مدیر باتجربه‌ای است و ما با هم دوست هستیم.

*صحبت پایانی‌...

از همین جا از تلاش‌های شیعی و بازیکنان تشکر می‌کنم و برای پیکان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

گفت‌وگو از نوید اصغری



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *