رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام غیررسمی نام داور دربی ۱۰۳

9:57 - 21 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام غیررسمی نام داور دربی ۱۰۳
به نظر می‌رسد نام داور دربی ۱۰۳ پایتخت به صورت غیررسمی مشخص شده است.

خبرگزاری میزان - در حالی که تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در یکصدوسومین دربی پایتخت به مصاف هم خواهند رفت، اما نام داور این دیدار حساس هنوز از سوی فدراسیون فوتبال فوتبال اعلام نشده است هرچند اخبار غیررسمی حکایت از نهایی شدن داور این مسابقه دارد.

شب گذشته دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون وفتبال عنوان کرد: بر اساس اعلام مدیر بخش VAR در فیفا مدارک سه داور کشورمان در بحث قضاوت با VAR به تایید فدراسیون بین‌المللی فوتبال رسید. بدین ترتیب، لایسنس بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی هم به عنوان داور زمین VAR مورد تایید فیفا قرار گرفت و صادر شد. این موضوع در پلتفرم مربوطه در فیفا هم مورد بررسی قرار گرفت که گواه تاییدیه مسئول مربوطه در فدراسیون بین المللی فوتبال بود.

با توجه به تعلل فدراسیون فوتبال در اعلام نام داور دربی به نظر می‌رسد مسئولان ذیربط در انتظار دریافت این تاییدیه از سوی فیفا بودند تا یکی از این داوران را برای قضاوت در دربی انتخاب کنند، اما آنطور که گفته می‌شود کاظمی از شانس بالایی برای قضاوت در دربی پیش رو برخوردار خواهد بود و باید از حالا وی را قاضی این میدان دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *