رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقش‌آفرینی جدی و دقیق دادستان‌های استان آذربایجان غربی در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و شب عید

15:31 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۵۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نقش‌آفرینی جدی و دقیق دادستان‌های استان آذربایجان غربی در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و شب عید
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سی و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان به نقش آفرینی جدی و دقیق دادستان‌های استان در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و شب عید و نظارت مستمر بر تامین مایحتاج ضروری و امنیت مردم استان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سی و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان که صبح روز شنبه مورخه ۱۹ اسفند ماه در سالن جلسات امامت برگزار می‌شد به سفر خود به تهران اشاره و گفت: در دیدار با رئیس قوه قضاییه وی سلام و خداقوت به محضر همه همکاران داشتند و از زحمات و تلاش‌های همکاران عزیز در سراسر استان تشکر کردند. 

عتباتی افزود: نیازمندی‌ها و مشکلات استان به محضر ریاست قوه قضاییه اعلام شد و وی در جریان موضوعات و مسائل استان قرار گرفتند و دستورات مساعدتی لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان به نیازمندی استان در مورد نیروی انسانی اشاره و گفت: دوره ۱ کارآموزی قضایی که در حال برگزاری هست پس از پایان بسیاری از نیاز‌های استان به نیروی قضایی را مرتفع خواهند کرد و متعاقب آن دوره دوم شروع خواهد شد. 

پیگیری طرح توسعه دادسرای ارومیه از دیگر مواردی بود که عتباتی آن را پیگیری کرده و از آغاز ساخت ساز آن در متراژ ۸۰۰۰ مترمربع از ماه جاری خبر داد و گفت با احداث آن نیاز مرکز استان از جهت مکان مرتفع خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان به مراسمات پایان سال هم اشاره و تاکید کرد: دادستان‌ها باید ضمن نظارت دقیق و مستمر به حوزه قضایی خود، بازار شب عید را هم به دقت تحت رصد داشته باشند و همچنین از بروز جرایم و تخلفاتی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازد پیشگیری کنند، در شهرستان‌ها با هماهنگی تعزیرات و سایر مجموعه‌ها برای تنظیم بازار شب عید و آخر سال و هم حلول ماه مبارک رمضان همراهی کنند.

رئیس کل دادگستری استان در بخشی از سخنان خود به نظم و امنیت حوزه‌های قضایی اشاره و بیان داشت: دادستان‌ها در تامین نظم و امنیت حوزه قضایی خود تلاش مضاعف کنند و کشیک‌های تعطیلات نوروز باید برنامه ریزی شود.

رئیس شورای قضایی استان به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره و گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را باید با حساسیت ویژه دنبال کنیم و به هیچ وجه نباید حرمت شکنی شود و تقدس ماه مبارک رمضان شکسته شود و باید شعب ویژه رسیدگی به جرایم مرتبط با ماه مبارک رمضان اختصاص یابد.

عتباتی به لذت خدمتگزاری به مردم اشاره و گفت: توفیقی که خداوند متعال عنایت فرموده خدمت به مردم عزیز، گره گشایی از کار آن‌ها و احقاق حق است که باید قدردان و شاکر بود و با تمام وجود کار‌ها را پیش برد و یقیناً رضایت خداوند متعال هم در رضایت خلق الله است.

در ادامه جلسه دستورات جلسه مطرح و پس از اینکه زارع معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان گزارشی از عملکرد شعب ارائه کرده این جلسه پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *