رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:در موضوع قرارداد‌ها و انعقاد آن، حتما باید مفاد حقوقی و قانونی رعایت شود تا به بیت المال ضربه‌ای وارد نشود

20:13 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۲۵۵
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:در موضوع قرارداد‌ها و انعقاد آن، حتما باید مفاد حقوقی و قانونی رعایت شود تا به بیت المال ضربه‌ای وارد نشود
همایش مسئولین قضایی و حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در همایش مسئولین قضایی و حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان جایگاه ویژه امام رضا علیه السلام  و نیز صلوات شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه پیوند با ولایت است. امام رضا علیه السلام نیز بیان نموده که مواظب شیطان باشیم، زیرا انسان به آسانی از شر شیطان راحت نمی‌شود و مسیر همه راه‌های اشتباه برای انسان دروغ است. 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سپس از ادا امانت و اهمیت آن مطالبی بیان کرد و گفت: امروز مهم‌ترین امانت، انقلاب اسلامی است و ما باید این امانت را به صاحب واقعی آن، امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان جذب حداکثری و پرهیز از سخن تفرقه انگیز را سبب نزدیکی به امام هشتم دانست و گفت: ما نباید همدیگر را خُرد کنیم و شخصیت یکدیگر را زیر سوال ببریم، زیرا باعث خسران در دنیاو آخرت است.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: در انتخابات جاری علیرغم تمام تبلیغات یک‌ساله دشمنان باز هم مردم‌ما شرکت‌کردند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر جایگاه مسئولین حقوقی در نیرو‌های مسلح گفت: شما مسئولین حقوقی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستید و این شما هستید که باید راه صحیح قانون آموزی را به کارکنان خود آموزش دهید تا خلاف قانون را اجرا نکنند.

ارسال به موقع گزارشات نیز جزو موارد دیگری بود که رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مطرح کرد و گفت: فرماندهان نیرو‌های مسلح گزارشات واصله از سوی مسئولین حقوقی را مورد توجه قرار دهند و در هیچ اموری نباید کوتاهی انجام شود، زیرا اگر ترک فعل کنیم منجر به شکست خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه اگر حکمی صادر شود باید آن حکم اجرا شود گفت: در موضوع قرارداد‌ها و انعقاد آن، حتما باید مفاد حقوقی و قانونی رعایت شود تا به بیت المال ضربه‌ای وارد نشود.

در ابتدای این همایش سردار سهراب علی شمخانی معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گزارشی از اقدامات معاونت حقوقی سپاه در ایران و جهان بیان کرد و با تقدیر از اقدامات حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: با تعامل حقوقی و قضایی با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و اقدامات این سازمان در به نتیجه رسیدن پرونده‌ها موفق بوده ایم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *