بارش برف و باران تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد

10:25 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۱۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بارش برف و باران تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد
کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی طی سه روز آینده را همراه با بارش برف و باران در اکثر نواحی کشور پیش‌بینی کرد و گفت: فعالیت‌های دریایی برای خلیج‌فارس و دریای عمان با محدودیت روبرو می‌شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا برای امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه، اظهار کرد: امروز بارش‌ها در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر از جمله گیلان و مازندران و استان‌های کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، تهران، البرز و همدان، لرستان، شمال استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به شکل بارش باران و برف همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز جمعه ۱۸ اسفندماه نیز این بارش‌ها در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، جنوب، ارتفاعات البرز ادامه می‌یابد که بارش‌ها به شکل پراکنده است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، روز شنبه مجدد غرب و شمال غرب به علاوه شرق و شمال شرق بارش خواهند داشت و روز یکشنبه گستره بارش‌ها استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های جنوب، مرکزی و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد. همچنین استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و جنوب فارس به همراه جزایری که در شرق خلیج فاس، تنگه هرمز و دریای عمان واقع شده اند دارای بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهند بود.

رفیعی خلیج فارس و دریای عمان را طی این روز‌ها مواج و متلاطم پیش‌بینی کرد و گفت: این مناطق شامل هشدار دریایی می‌شوند و موجب ایجاد محدودیت در فعالیت‌های دریایی می‌شوند.

وی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی پایتخت نیز گفت: امروز برای تهران بارش پراکنده و در برخی مناطق وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما امروز به ۱۵ درجه و کمینه دما به ۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *