رئیس بنیاد شهید و ایثارگران: برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان پرونده تشکیل شده است

11:01 - 16 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۰۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران: برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان پرونده تشکیل شده است
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران از تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان و شهدای حادثه زاهدان و همچنین شهید یا جانبازی که استانداری سیستان و بلوچستان معرفی کرده است خبر داد.

خبرگزاری میزان _ امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: ما در راستای توسعه شفافیت و برنامه‌های دولت در سامانه‌های سوت‌زنی مشابه آن سامانه را در بنیاد شهید ایجاد کردیم، در بخش‌های مختلف بنیاد از جمله مؤسسه‌های وابسته به بنیاد و خدمات بنیاد شهید اگر جامعه هدف ما فساد و خطایی را مشاهده کرد می‌تواند از طریق این سامانه گزارش دهد و اسناد و مدارکش را بارگزاری کند تا به امید خدا رسیدگی سریع‌تر شود.

وی ضمن اشاره به اینکه هم برای جانبازان و هم خانواده شهدای کرمان پرونده تشکیل و خدمات بنیاد برایشان آغاز شده است، ادامه داد: برای شهدای حادثه زاهدان و برای شهید یا جانبازی که استانداری سیستان و بلوچستان معرفی کرده نیز تشکیل پرونده داده‌ایم و خدمات می‌دهیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: روز ۲۲ اسفند روز شهید و تشکیل بنیاد شهید به دستور حضرت امام خمینی (ره) است، لذا هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده تا بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت‌ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *