دقیقی: سپاهان به دنبال خروج از بحران است/ یکی از بدترین قرعه‌های جام حذفی به ما خورده

19:56 - 13 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۵۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: سپاهان به دنبال خروج از بحران است/ یکی از بدترین قرعه‌های جام حذفی به ما خورده
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: یکی از بدترین قرعه‌های جام حذفی به ما برخورد کرده است، فردا یک فینال واقعی است؛ امیدوارم بازی باکیفیت، داوری عادلانه و به دور از مسائل حاشیه‌ای را شاهد باشیم.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین قبل از دیدار با سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم در شهر تاریخی و بافرهنگ اصفهان هستیم، فردا به معنای واقعی با یک تیم حرفه‌ای بازی داریم که باعث بروز غرور در میان ایرانیان می‌شود. 

وی افزود: بازی با سپاهان همیشه سخت است، آخرین بازی نیم‌فصل را مقابل سپاهان بردیم و شرایط سپاهان به گونه‌ای است که چند بازی را باخته است و می‌خواهد از بحران خارج شود؛ می‌خواهیم شایستگی خود را ثابت کنیم، بازی خوبی را انجام دهیم تا تماشاگران لذت ببرند، امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم. 

دقیقی تصریح کرد: در بازی لیگ یک روز تاریخی برای فوتبال قزوین رقم خورد، ۲۰ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و هواداران سپاهان نیز بدون بلیط حضور داشتند، بازی حساس بود و تنش بین تماشاگران به وجود آمد، اما برای ما اصفهانی‌ها و هواداران سپاهان عزیز هستند؛ از سپاهانی‌ها دعوت می‌کنم که فردا به ورزشگاه بیایند؛ اگر ناراحتی بوده است به نوبه خودم عذرخواهی می‌کنم. 

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: در مورد گذشته صحبت نمی‌کنم، بعد از این بازی برای اعرابی آرزوی موفقیت دارم، خیلی برای او زحمت کشیدم، اگر گفتیم سقف بودجه ما کم است، انتقاد به بودجه سپاهان نداشتیم و فقط خواستیم که طبق حقی که داریم از حداقل‌ها بهره‌مند شویم.

وی افزود: رحمان جعفری و اعرابی تا ۶، ۷ ماه پیش ناشناخته بودند و شمس آذر قزوین باعث شد آن‌ها شناخته شوند؛ ۵ بازیکن لیگ برتری را در نیم فصل از دست دادیم که ۲ نفر برای تامین بودجه باشگاه بود، جوانان بالیاقتی داریم که می‌توانند جای جدا شده‌ها را پر کنند، اما در مباحث تاکتیکی زمان می‌برد تا این جا‌به جایی به ثمر بنشیند. 

دقیقی ادامه داد: آدم بهانه گیری نیستم و می‌خواستم کیفیت بازی خود را بهتر کنم؛ با رضایت مدیرعامل و مالک قرار بود جدا شوم، اگر شمس آذر قزوین یقه تیم‌های بزرگ را در نیم‌فصل نخست گرفت دلیلش این بود که ما خواستیم و شد، در باشگاه برنامه‌هایی برای بلندمدت وجود دارد تا شرایط بهتر شود. 

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: برای تیمی که با آنالیز منفی لیگ را شروع کرد، فکر می‌کنم شرایط فعلی که جای خوبی در جدول داریم، به هدف اصلی خود دست پیدا کردیم؛ نساجی ۴۰ سال قدمت داشت که قهرمان جام حذفی شد، هدف ما این است که خود را به فوتبال ایران معرفی کنیم. 

وی در پایان گفت: یکی از بدترین قرعه‌های جام حذفی به ما برخورد کرده است، فردا یک فینال واقعی است؛ امیدوارم بازی باکیفیت با یک داوری عادلانه را شاهد باشیم و به دور از مسائل حاشیه‌ای باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *